Farrukh M Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Lurer på om det er mulig å få E46 SMG kasse på en M52 motor? Har lyst til å Trimme bilen til sommer, men automat kasse holder ikke lenge og jeg kjører 60% i byen så er det litt digg med automat i byen
Kvasi Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Du vil ikke ha SMG. Manuell derimot, og det er jo lett å få tak på.
JulianS Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Da trur jeg det greieste er å få tak i e46 330 med smg, f.eks. fra england...
Farrukh M Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2011 Du vil ikke ha SMG. Manuell derimot, og det er jo lett å få tak på. Uten tvil den er billig og sikkert mer drift sikker, men i oslo trafikk blir man litt lei av å gire. Da trur jeg det greieste er å få tak i e46 330 med smg, f.eks. fra england... Har 330 det samme smg som m3? Er det veldig mye ellektonisk jobb?
TRF Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 køkjøring er faktisk et heller dårlig argument for å bruke smg kasse.. har du prøvd en slik? anbefaler å prøve en slik bil først. Noen liker det, andre ikke. (jeg er en av dem som liker det, men til køkjøring? tar heller manuell da altså)
Farrukh M Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2011 køkjøring er faktisk et heller dårlig argument for å bruke smg kasse.. har du prøvd en slik? anbefaler å prøve en slik bil først. Noen liker det, andre ikke. (jeg er en av dem som liker det, men til køkjøring? tar heller manuell da altså) Har ikke prøvd smg til bmw men har kjørt en del ferrari 355F1 med F1 gir som var fantastik i røsh og morro om kvelg/helg men dermen kjørte lamborghini i røsh med manuel som var noe dritt i kø men seff drit rå på åpen vei!. Grunn til jeg vil ha smg er at det er lettkjørt i byen og sammtidig kan jeg kjøre den hardt på bane osv... Manuel er uten tvil billig bra og driftsikker, men I kø så blir det litt slitsomt.
TRF Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 ok, hver sin smak har desverre ikke prøvd den bilen du sammenligner med, så der skal jeg ikke uttale meg. Enkleste er som er nevnt, komplett donorbil, e46 325/330 i smg
JulianS Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 En ting som er sikkert er at f1 kassa i 355 er no ordentlig dritt i forhold til smg 2! Men tror fortsatt ikke jeg ville bygd om til smg for køkjøringens skyld, men hver sin smak hva slags bil har du?
Farrukh M Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2011 En ting som er sikkert er at f1 kassa i 355 er no ordentlig dritt i forhold til smg 2! Men tror fortsatt ikke jeg ville bygd om til smg for køkjøringens skyld, men hver sin smak hva slags bil har du? Har en gammel 528ia. Det med at 355 f1 kassa er no dritt er helt feil,det er mer riktig å si at HELE 355f1 er noe dritteste bil jeg har sett ,Faktis så røk kassa på den(gir pumpe), alltid feil med ett elle annet og extrem overdrevt repperasjons kostnader.... det er kun Lyd Ferrari LYDEN som er rått ved den. Når du ser kvaliteten på den så kjønner du at Fiat eier Ferrari.
JulianS Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Hehe:) den pumpa ryker på bmw å en bekjent av meg bytta akkurat reg reim å noen småting på sin å ble 70000 fattigere
Farrukh M Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 Hehe:) den pumpa ryker på bmw å en bekjent av meg bytta akkurat reg reim å noen småting på sin å ble 70000 fattigere 70000kr får jo mottor og gir til 45000+/- men e ryker den ofte hos bmw? Jeg er vell ikke noe rik unge som tar 70000kr på sparken.hehe Nekter å ta læn for bilen!!!
JulianS Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 355 altså bmw har ikke hatt reg reim siden begynnelsen av 90-tallet:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå