Erebus Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Hvem gidder å gjøre seg til kjeltring for 1000 kroner... Jeg skulle ihvertfall hatt et par millioner for å få noe sånt på meg. Da kan jeg i det minste rømme landet og åpne en surfesjappe i vietnam eller noe ( forøvrig planen om jeg puler på meg noen lausunger...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Erebus: Fin plan ang svindlig og laus unger.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Uhm... Postoppkrav folkens? Fryktelig artig å få pakken i retur og sitte igjen med frakt og gebyr fordi kjøperen ikke plukket opp pakken. Betaling før sending er det som har fungert best for meg... x2! Selv selger jeg kun mot forskuddsbetaling. Hvis kjøper ber om oppkrav, føler jeg at vedkommede ikke stoler på meg, men jeg går med på det mot at porto blir forskuddsbetalt for å få dekket fraktkostnader hvis pakken ikke blir hentet. Jeg bruker stort sett å foreslå forskuddsbetaling selv når jeg kjøper deler, så lenge det ikke er snakk om større beløp. Som regel kan useriøse selgere siles ut på skriftspråk og aktivitet på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Etter at jeg ble svindlet, så har jeg vel egentlig kun kjøpt deler av folk som bor nærme nok, sånn at jeg kan møte selgeren, se på varen, og betale for meg. Og gjerne slå av en liten prat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Etter at jeg ble svindlet, så har jeg vel egentlig kun kjøpt deler av folk som bor nærme nok, sånn at jeg kan møte selgeren, se på varen, og betale for meg. Og gjerne slå av en liten prat. ENIG DER Avstand gjør det lettere å svindle. Jeg gidder ikke legge mye energi i å drive inn 1000 spenn fra noen som bor på andre siden av norge. Det lille jeg skal legge ut av deler fra nå av må hentes såframt jeg ikke kjenner vedkommende. Kjører heller ett stykke enn å ta sjangsen på "murstein" eller at ikke varen kommer! Synes forøvrig at de som kommer på svartelisten her bør kastes ut av forumet! Enten for en periode eller for godt. Kjipt å se at listen over dårlige kjøpere/ selgere blir lengere og lengere. Kompis av meg, ThomasJa, solgte M3 girkasse til en tidligere profilert bruker her inne uten at han har kommet å gjort opp for seg. Snakk om nesten en halv månedslønn. Da er det kjipt at de får fortsette å operere her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Tja, har betalt han for en dynamo. Det er 3 uker siden. Har ikke fått den dritt, og merkverdig nok svarer ikke idioten på pm og får ikke tak i han på telefon. Fant et tlf nummer. Tilfelle det er et annet enn det du har fra før. viewtopic.php?f=45&t=178780&p=1961357#p1961357 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Takker for det. Det er jo som folk skriver ikke noe sikrerer egentlig å få det i postoppkrav når folk kan pakke inn hva som helst. Samtidig skjønner jeg at folk ikke vil sende i oppkrav pga kjøpere som ikke henter pakken, så sitter du igjen med fraktregningen selv. Men brukere som har over 1000 innlegg som han fyren har, trodde jeg var litt mer seriøse. Hva er poenget med å svindle folk for under en tusenlapp egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Uhm... Postoppkrav folkens? hahahaha, det er ikke tryggere.. er stor sjanse for at avsender pakker inn 2-3 murstein og sender da skjedd kompis av meg, fikk en pakke med to steiner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 der kan man se, slikt skjer desverre. har heldigvis ikke opplevd dette selv.. men som cypher sier, brukere med mangen innlegg burde vært seriøs, men slike useriøse dukker desverre opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Uhm... Postoppkrav folkens? hahahaha, det er ikke tryggere.. er stor sjanse for at avsender pakker inn 2-3 murstein og sender da skjedd kompis av meg, fikk en pakke med to steiner.. Sendte en stor subwoofer (2 x 12") til bil i oppkrav, jeg... Porto kostet 260 kr. ca, "kjøper" henta ikke pakken, og jeg måtte ut med 260 kr. i returporto (500-lapp totalt i tap). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 jeg hadde gått i veggen hvis jeg hadde fått en pakke med mursteiner istedet for den delen jeg skulle hattt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Hvis du åpner pakken på postkontoret, med de ansatte som vitner, har du ihvertfall mye bedre grunnlag dersom inneholdet ikke er ihht. avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå