AndersH Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Har lenge hatt problemer med angel-eyes lyktene mine, og byttet tilbake til de gamle i går. Alt funket som det skulle i et par timer, men så gikk alt. Parklysene virker når bryteren står på park, men alt skrur seg av når jeg setter den på kjørelys. Fjernlysene funker kun når jeg holder inne "Blinkebryteren" Men reagerer ikke når jeg skrur de på. Har sjekket alt av sikringer, byttet releer og omtrent alt som går ann. Har lest mye om at det kan være bryteren, men syntes det er rart at den går sånn plutselig. Har stått ute i et par timer nå, og samme i går kveld. Trenger hjelp så fort som mulig, så jeg kommer meg på jobb
Bmwrob Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Kan være som du nevner selve bryteren, ingen andre brytere u får lånt? Det som skjer er at det kan være en motstandsfeil inne i bryteren eller noe, så når den blir akk litt for varm så slår den ut alt..
Alpejohn Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Vel, når slike ting går, så går dem somregel på sekundet, som en lyspære Ville prøvd med en annen bryter i første omgang
AndersH Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 Takk! Da skal jeg prøve en annen bryter.
AndersH Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Da har jeg prøvd å bytte bryter, og da fungerer instrument-lyset, men ikke fjernlysene elle nærlysene. Noen andre forslag?
OrjanBmw Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 sjekk ledningene om de har svidd seg / er sprø. hvis du har tuklet med lodding og lignende tidligere kan disse være for små i forhold til orginalen. sjekket releet? skal være 2
AndersH Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Jeg har aldri tuklet med noen av ledingene. Releene er plassert sammen med sikringene i motorrommet..? Har ihvertfall sjekket begge to, og byttet ut den ene, og hører at begge slår ut. Driver å leter etter det gamle releet, for å se om det kan funke. Takk for kjapt svar!
OrjanBmw Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 hmm, høres rart ut då. så alt av koblinger mellom bryter og lykt er orginalt? hvis det ikke er relè/sikringer så tror jeg det må være bryteren eller brudd/slitasjen langs ledningen.
AndersH Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Jepp! Alt er orginalt. er 90% sikker på at det hverken er relè eller sikringer. Håper ikke at det er noe med ledningen, for det gidder jeg ikke å prøve å fikse en gang : p
OrjanBmw Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 ledningen er jo ikke noe problem. vil nok anbefale deg å lete etter en delebil/vrak i ditt område for å skaffe ny bryter, det er billigst
AndersH Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Var det jeg drev på med i dag Men det var så drittvær, og mye snø, at jeg fikk ikke med meg ledningen bak. Rev og slet i alle ledningene som var i den vrakbilen, men fant ikke ut hvor den gikk.. Fikk jo med meg bryteren, men ikke ledningen. Håpet jo på at det bare var å bytte ut bryteren. Men neeeeeeida..
OrjanBmw Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 sjekke ledningen etter "sprøe/svidde" områder eller brekk. sjekk gjerne nær pæren
AndersH Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Men, jeg har omtrent akkurat koblet på de lyktene som sitter på (orginale lykter) Og den funket fint rett etter at jeg koblet de opp, men etter at jeg tok ut en sikring, og satte den inn igjen, funket ingenting.. er mildt sagt drittlei av de h.... lysene på bilen.
AndersH Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Har nå byttet nesten alt av sikringer, pærer og sjekket så den bryteren jeg byttet får strøm, og det får den. da gjenstår det bare å bytte selve blinklysbryteren. Men syntes det er rart at INGEN har hørt om det problemet.. Har søkt igjennom google, både på Engelsk og Norsk, men finner ingenting. Men da får jeg vel bare se om jeg finner en ny bryter da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå