benger Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Gratulerer så mye med fet bil! Som nevnt, så er dette noe som gjør livet verdt å leve Husk å kjøp noen klimakvoter da, så Jens blir fornøyd... NOT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Gratulerer med feeeet bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Takker så mye for alle positive kommentarer og utsagn Avgifter pr dags dato er 289.000.- Etter nyttår, til våren, håper jeg bilen blir 10% billigere (bruksfradrag) Tror jeg prøver på alternativ beregning, men full, ordinær engangsavgift må uansett betales... M5`n har gått 147.000km når jeg kjøpte den. Koster mye pæng dette, så føler det er på mange måter det råeste jeg kunne kjøpt meg akkurat nå og lenge fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Håper denne kommer på skilter når snøen forsvinner! Et smykke jeg absolutt har lyst til å møte på rundt om på Oslo's veier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 gratulere med grombil!!Er når avgiftene skal betales man lurer på hvorfor man bor her... Kom M5 med chrome rundt vinduene? faktiskt sitt et par andre orginale M5 med det så er nok alt etter va du krysser av på når en kjøper bilen ny... Gratulere med drømme bilen... missuner deg den. veldigt rett farve og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 ja men må vel innom BT så den er innom systemet.. har en kompis så har en ny mustang shelby den har an bare vert å fått inn i systeme der så synker prinsen på å få skilte etter som åra går... er jo bare å skjekke med folk så he peil på det. har for lite kjenskap te det.. men vet det va noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Skeie- man må ikke vise bilen i Norge for å kunne få mer i fratrekk per år som går. De går ut i fra når bilen er førstegangsregistrert uansett land. Men kjekt å vise bilen når man tar den inn, så er det bare å betale avgiften og hive på skiltene. Alex- tror du alternativ avgift blir så høy på denne til våren? Ville nesten tro rundt 200-220'. Om så er forsvinner det nok en imola rød M5 over grensa oxo;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 ja ikkje sikker kos det va vet bare han kompisen min fletta inn shelbyen sinn i systemet.. men er mange år før han har tenkt å ha hvite skilt på den han har i tilegg en GT med skilt så han regga med en gang han kom hjem fra usa... hadde kjøpt seg ny pick up der nede så ville ikkje ford norge typegodkjenne den siden det va dette lastebil styre så di ville ha vekk... så han bytta inn den nye pick upen å fikk seg en ny shelby å en brukt GT.. men ska ikkje påstå noe i å med eg ikke har sett meg inn i dette.. nemte bare eg trudde det va noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Gratulerer så mye med E39 M5! drømmebilen min dette her! kjenner jeg sikler litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Gratulerer med flott bil Blir nok E39 M5 på meg også når E34en skal byttes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 tlf så er plukka fra mitt armlenet? så ud så det manglet noe der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 tlf så er plukka fra mitt armlenet? så ud så det manglet noe der? Stemmer, den mangler, men det er ikke så farlig Tlf er jo ubrukelig nå egentlig... Tenkte å installere org armlene uten tlf istedet. Ellers så gleder jeg meg stooort til våren, da skal jeg få på skilter og kjøre masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Nye felger, og selvfølgelig, skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plommehuet Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Gratulerer så mye med skilter! Er vel litt bedre følelse å kunne kjøre rundt med norske skilter i forholdt til de svenske. Pen bimmer, og nye felger ble heller ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Flott bil med samme farge som min egen M5 Lykke til med denne ps; er det 19" GS hypertrack eller 20" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå