Gå til innhold

Org E39 M5

Alec
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker så mye for alle positive kommentarer og utsagn :D

Avgifter pr dags dato er 289.000.-

Etter nyttår, til våren, håper jeg bilen blir 10% billigere (bruksfradrag)

Tror jeg prøver på alternativ beregning, men full, ordinær engangsavgift må uansett

betales... :(

M5`n har gått 147.000km når jeg kjøpte den.

Koster mye pæng dette, så føler det er på mange måter det råeste jeg kunne kjøpt meg akkurat nå og lenge fremover :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
gratulere med grombil!!

Er når avgiftene skal betales man lurer på hvorfor man bor her...

Kom M5 med chrome rundt vinduene?

faktiskt sitt et par andre orginale M5 med det så er nok alt etter va du krysser av på når en kjøper bilen ny... Gratulere med drømme bilen... missuner deg den. veldigt rett farve og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men må vel innom BT så den er innom systemet.. har en kompis så har en ny mustang shelby den har an bare vert å fått inn i systeme der så synker prinsen på å få skilte etter som åra går... er jo bare å skjekke med folk så he peil på det. har for lite kjenskap te det.. men vet det va noe der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeie- man må ikke vise bilen i Norge for å kunne få mer i fratrekk per år som går. De går ut i fra når bilen er førstegangsregistrert uansett land. Men kjekt å vise bilen når man tar den inn, så er det bare å betale avgiften og hive på skiltene. Alex- tror du alternativ avgift blir så høy på denne til våren? Ville nesten tro rundt 200-220'. Om så er forsvinner det nok en imola rød M5 over grensa oxo;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikkje sikker kos det va vet bare han kompisen min fletta inn shelbyen sinn i systemet.. men er mange år før han har tenkt å ha hvite skilt på den han har i tilegg en GT med skilt så han regga med en gang han kom hjem fra usa... hadde kjøpt seg ny pick up der nede så ville ikkje ford norge typegodkjenne den siden det va dette lastebil styre så di ville ha vekk... så han bytta inn den nye pick upen å fikk seg en ny shelby å en brukt GT.. men ska ikkje påstå noe i å med eg ikke har sett meg inn i dette.. nemte bare eg trudde det va noe der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tlf så er plukka fra mitt armlenet? så ud så det manglet noe der?

Stemmer, den mangler, men det er ikke så farlig :)

Tlf er jo ubrukelig nå egentlig... Tenkte å installere org armlene uten tlf istedet.

Ellers så gleder jeg meg stooort til våren, da skal jeg få på skilter og kjøre masse :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...