Haakjin Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Takk for det =D Lakkerern sa til helga men var usikker. Er et jæævla rusthøl over låsekassa til bagasjerommet og så vet ikke om det blir tatt først eller hva som skjer. men bilen er ihvertfall pussa ned tror jeg xP Må se om jeg får tatt no bilder av bilen snart ass Okei, jeg skjønner Er vell kanskje like greit å ta det i samme slengen? Mtp på at du har gjort det så bra, sålangt Får igjen for det senere, slipper å gå og erge deg over det Flett opp noen ferske bilder ja
skogsland Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 All rusta skal tas med en gang ass! hater rust som et helvete.. bilen kommer ikke til å bli vinterkjørt for å si det sånn.. kommer også til å oljebehandle karroseriet når bilen er ferdig for å forvare den best mulig. Men blir bra detta. Henta fler deler idag og lakken er jo helt pervers.
skogsland Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Henta fler deler hos lakkerern idag. som sagt blir bilen lakkert i diamant svart. Veit bildene er syykt dårlig men er tatt på loftet med iphonen så ække mye å skryte av. Måtte også kutte den oginale frontfangern. Dette er jo da mtech 2 sideskjørta Her er de nye setene (under lakenet) og resten av de ca 100 000 bildelene som er tatt ut. Glemte selvfølgelig å ta bilde av fangern før jeg kappa den men satt den sammen igjen for å prøve å få det til å se sånn nogenlunde likt ut. Grunnen til at jeg kutta fangern er fordi den nye mtech 2 fangern kommer utapå dette og på den orginale er det en rille i midten mens på mtechen er det 2. Så satser på at det blir bra ellers får man kjøpe ny front. Den nederste delen var ihjelkjørt uansett. Vi trodde det ble jævla vanskelig å kutte fangern men jeg bare tok den med hjem og brukte stikksaga med metall blad. funka jævla bra faktisk! gjort på 2 min
Eksos Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Dette har jeg troa på! Blir nok ett smykke Hiv gjerne på chrom nyrer, ser utvilsomt best ut Prøv, så vil du forstå
mxsondre Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Hvis du ikke veit det får du kjøpt frontplate med to riller i er vell ment for klima mener jeg.
skogsland Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Dette har jeg troa på! Blir nok ett smykke Hiv gjerne på chrom nyrer, ser utvilsomt best ut Prøv, så vil du forstå Chrom nyrer er stykt.. var på bilen orginalt og jeg har gleda meg som en unge til den dagen de er svarte. Så neitakk =P
skogsland Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Hvis du ikke veit det får du kjøpt frontplate med to riller i er vell ment for klima mener jeg. Jaokei. Får se om jeg trenger det når jeg monterer fangern =)
skogsland Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Fiksa midtarmlenet idag da.. Ble ikke helt som jeg ville med den puta jeg satt på tidligere, siden det ble så vanskelig å trekke det så jeg tok bare det skumgreiene som fulgte med. ble mye penere og egentlig. Bra ble det da. Har heller ikke hørt noe mer fra lakkerern så går jævla treigt xP
skogsland Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Var hos lakkerern en tur idag og bilen kommer hjem på søndag =D Rusta under låsen på bagasjeluka er ikke tatt ennå og fant mer rust forran framhjulene =( begynner å bli ganske lei rust akkurat nå ass.. Og da kommer det selvfølgelig en liten bilde oppdatering =D kommer forhåpentligvis flere bilder imorra når bilen er maskert osv. Beklager dårlige bilder men skjermen er svart når jeg tar bilder med iphonen så tar bilder i blinde xP Rust.no!
316 Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Litt deppresivt å se bilen sin slik? Men du verden så bra det kommer til å bli.
skogsland Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 blir kjempelei meg. spess når jeg hele tiden finner mer og mer rust.. men satser på at det blir bra. kommer til å ta flere år før jeg blir helt ferdig da =/
Olan Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Denne rusta foran og ved låsen bak var jo ikke det aller værste da:) Jeg må mest sansynlig få bytta ene dempertårnet foran i tillegg til kanaler, bakplate og buer bak, da begynner det å bli litt jobb og penger:p er bare å holde motet oppe og vite at det blir en kanonbra bil til slutt
Yngvejos Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Grunnen til at jeg kutta fangern er fordi den nye mtech 2 fangern kommer utapå dette og på den orginale er det en rille i midten mens på mtechen er det 2. Så satser på at det blir bra ellers får man kjøpe ny front. Den nederste delen var ihjelkjørt uansett. Originalt ble biler uten AC levert med sort tape bakom det øvre luftinnaket på m-tech bilene. Tapen er fremdeles å få kjøpt. Prosjektet ditt ser veldig lovende ut så langt. Skumleste gjennom og så på bildene, så det er mulig at du allerede har skrevet det, men har du noen felgplaner?
skogsland Skrevet November 11, 2011 Forfatter Skrevet November 11, 2011 Skjønner deg ikke helt med den tapen. hva skal jeg med den? grunnen til at jeg velger mtech 2 er pga de to rillene så skal vel ikke ha tape bak der da? Tror jeg har missforstått deg et sted der ass. Hadde først kjøpt gs silverblade til bilen men alt det jeg kjøpte uorginalt til bilen ble levert tilbake. kjøpte også no racingstoler fra torshov.. alt ble returnert pga det ikke ble orginalt. Så nå har jeg egentlig bestemt meg for orginale 16" alpina felger. kom med forslag om du har noen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå