Yngvejos Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Skjønner deg ikke helt med den tapen. hva skal jeg med den? grunnen til at jeg velger mtech 2 er pga de to rillene så skal vel ikke ha tape bak der da? Tror jeg har missforstått deg et sted der ass. Hadde først kjøpt gs silverblade til bilen men alt det jeg kjøpte uorginalt til bilen ble levert tilbake. kjøpte også no racingstoler fra torshov.. alt ble returnert pga det ikke ble orginalt. Så nå har jeg egentlig bestemt meg for orginale 16" alpina felger. kom med forslag om du har noen =) Tapen er sort matt og gjør at det ser ut som det er hull bakom den øverste rilla.
skogsland Skrevet November 11, 2011 Forfatter Skrevet November 11, 2011 jasså. men jeg har jo kutta den orginale frontfangern så man kommer til å se at det er radiatoren som sitter bak liksom. er det ikke sånn det skal være? =P
skogsland Skrevet November 11, 2011 Forfatter Skrevet November 11, 2011 Har endelig fått tak i stoff til å farge gulvteppet med! Vært overalt på de mest utenkelige steder og spurt men ingen hadde. men når jeg da dro til den siste butikken jeg kunne forestille meg at de hadde, noe som var lite sansynlig så hadde de noe jeg kunne bruke! Dette stoffet er danskprodusert og er spritbasert ellno. så kjøpte en litersflaske av det og bruker lakksprøyta til å spraye med. vi prøvde på teppegulvet i butikken og det sverter ikke over og gir faktisk et bra resultat. går det til helvete trekker jeg om, noe jeg egentlig hadde tenkt til uansett. Butikken jeg kjøpte det på heter Jørn Jensen Lærhandel Lillestrøm som bare driver med skinn, og dette produktet er egentlig ikke beregnet for tekstil men det funka jo. Så da er det bare å dampvaske gulvteppet og begynne å lakkere =D Dette skjer nok ikke før til neste uke engang hvor jeg skal bort i helga osv. Så spenningen flyter i luften. Så før dette skjer kommer bilen hemmat te mor!
skogsland Skrevet November 11, 2011 Forfatter Skrevet November 11, 2011 Tullaa!! Er et par av klokkene i huset som ikke er stilt ennå så plutselig fant jeg ut at jeg hadde en time ekstra så da satte jeg igang. Største problemet var å få teppet ut. hvis man ser på bildene av de nylakka sideskjørtene på loftet, og ser litt nærmere på den hauen som ligger bak der med setene osv, så lå alt det her I BÅNN! dritkult.. Også var det støvsuging og dampvasking på g. ikke at dampvaskinga hjalp så mye men det er no så. Så var det fram med kompressor, slange og lakkspøyta. første gang jeg har tatt i en lakksprøyte, men det gikk faktisk ganske bra. Også må jeg bare si at gulvet ser mye svartere og penere ut i virkeligheten enn det det gjør på no bilder men har valgt ut de bildene som ser best ut. gulvet ble grått på nærbilder så dreit i å legge dem ut. Hattehylla veit jeg ikke om blir no bra men må nesten bare se åssen det blir når det er ferdig tørka og sånn. Som sagt så hadde jeg planer om å trekke om alt fra før av så ingen skade skjedd om dette føkker seg.. Mr. kompressor m/fam. (Utrolig hva man kan gjøre med et blomsterbedd når man er snekker ) Før: Ganske slitent..? Etter: ser ut som hullene til høytalerne er skeive iforhold til hverandre men er egentlig ikke det =P Gleder meg til det har fått tørka og resultatet kommer fram ass..
Yngvejos Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 jasså. men jeg har jo kutta den orginale frontfangern så man kommer til å se at det er radiatoren som sitter bak liksom. er det ikke sånn det skal være? =P Stikker radiatoren langt nok ned til at du ser den gjennom rillene? Vanligvis er det kondenseren til air condition som skal henge bak den øverste rilla og oljekjøler i den nederste. Hvordan har du planer om å feste m-tech2 leppa? Den skal festes på begge sider i den delen du har kappa bort.
skogsland Skrevet November 11, 2011 Forfatter Skrevet November 11, 2011 Dette veit jeg ikke ass. Har kjøpt hel fanger som får fra lyktene og ned
skogsland Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Gulvet ble ihvertfall sinnsykt bra med den fargeboksen ass! Ikke stivt, ikke smitter og er køl svart! =D
skogsland Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 Liten bildeoppdatering. Hakke fått gjort så jævla mye siden det har blitt så mørkt om kveldene så blir egentlig bare jobbing i helgene. Skal skaffe meg sånn "garasjetelt" bare for at det skal stå under tak, for det jeg holder på med nå ække optimalt ass.. dynetrekk og bilpressening =/ Så er bare å få godkjent dette fra det helvetes boretslaget så blir'e bra. Ække mye jeg har fått gjort men det jeg har fått gjort er ihvertfall - Utvendige dørhåndtak go låsekasser - Pynta litt på ledninger inni bilen, fått vaska og gjort det rent under der - Fått inn gulvteppet, dette ække like bra som jeg først sa, hvor det da smitter av litt og er fargeforskjeller rundtom, men kommer jo gulvmatter og stoler osv så ække mye som blir synlig uansett. får se om jeg gjør noe med det senere engang. - Lakkerte det gamle taktrekket med vinylpray siden det andre var så rynkete, og det ble dritbra faktisk. Ikke fargeforskjell og ikke rart å ta på som andre har opplevd. - Fått satt inn taktrekket, bilder kommer men skal sette på checkkontroll greia forran. Jævla kult å stå med kontaktlim i kulda som skal tørke osv før det limes.. Har fortsatt en dag imorra og så da skal jeg gjøre ferdig taket og begynne å få på midkonsoll og lister rundt omkring. Få se hva det blir til. Noen som forresten har tips til åssen jeg får inn speilet forran frontruta igjen? Helvete å få inn med de fjærene ass..
skogsland Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Gjort litt mer med bilen i helga da. Men berit blåser så fælt så er begrensa hva man får gjort... Fikk ihvertfall montert seter og midtkonsoll og checkkontrollpanelet i taket, men har ikke den listeklossen som skal rundt speilet så demonterte den igjen og venter på bedre tider.. Ellers fikk jeg også montert baklyktene da. Monterte da de gamle setene dessverre siden jeg ikke vil at disse skal bli utsatt for diverse ting. Hadde begynt å grini hvis de ble stjælt så det er uaktuelt.. Så det blir det final touch om et år =) Men nå vet jeg ihvertfall at panelet passer da er det noen som har denne knotten liggende så er det bare å skrike ut!
Jørgen Lie Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Ser bra ut det du har gjort! Ang speilet, så skal det være bare og trykke det HARDT inn, om du hat tatt ut slik at bare "kula" øverts på arma vises. Gjorde det der selv i fjor, men måtte bruke bra med krefter for at det skulle smette på plass igjen
Tommen325 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Men uansett.. dette må være en av de få ganskene jeg faktisk skriver feil.. Jævla typpisk å.. Stå på! Blir nok bil av denne ja!
skogsland Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Ser bra ut det du har gjort! Ang speilet, så skal det være bare og trykke det HARDT inn, om du hat tatt ut slik at bare "kula" øverts på arma vises. Gjorde det der selv i fjor, men måtte bruke bra med krefter for at det skulle smette på plass igjen Fant ut åssen jeg skulle gjøre det =) kom en kompis og hjalp meg i helga og da brukte vi bare en skrutrekker og pressa fjæra inn og pressa opp og da gikk det smuud Er bare den klossen jeg mangler da =/
skogsland Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Men uansett.. dette må være en av de få ganskene jeg faktisk skriver feil.. Jævla typpisk å.. Stå på! Blir nok bil av denne ja! Hakke sett du har skrivi no feil jeg da men =P MEN du som har alt.. du må da ha den klossen jeg mangler til det panelet rundt speilet..?
skogsland Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Jobba overtid hele uka så fikk fri idag så fikk gjort litt på bilen idag og. var heldigvis fint vær så det var ganske digg. Er ganske flaks at det ikke har begynt å snø ennå... Uansett, fikk fiksa resten av takluka, satt på speilet i taket for ørtene gang, satt på håndtakene i taket, satt inn baksetet, satt på bensinlokket, og ikke minst satt på bakfangern \:D/ Ble en liten glippe i overgangen fra den nye fangern til den gamle. er det noen med mtech 2 som veit åssen detta skal se ut..? kuttekutt! kommer selvfølgelig dobbel potte her da =) her er den glippa jeg snakka om. er vanskelig å se på bildet men er dritstøgg når man faktisk ser det
Jonas_S Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Blir strøkent dette! Hva for noe lakk brukte du på teppet osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå