Gå til innhold

Går det alltid sakte i svingene hos GS?

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Bestilte en ny fuktsperre på mandag i 9 tia på morgenen, den var på lager så alt skulle være greit.

Regna med den kom til og bli sendt iløpet av dagen, men da regna jeg jævlig feil! Ikke mer en 3 hele dager trengte dem for å få sendt ut pakken min.. Den ble altså sendt på onsdag i 2-3 tia..

Som om ikke det er galt nok, så har posten sendt pakken til Trondheim.....

Er det bare jeg som opplever sirup med utsendelse, eller har de VIRKELIG mye og gjør?

For å ta et eksempel;

Har du noen gang bestilt noe fra iutstyr.no? Det har jeg, og hadde jeg bestilt fra GS og iutstyr samtidig på mandag kl 9, hadde pakken fra iutstyr (som reiser mye lengre) ligget i postkassa(!) på samme tid GS hadde sendt meg melding om at pakken er levert til Posten.

Det viser at der er stor forskjell på nettbutikker. Er ikke første gang jeg opplever at GS er treige, tror det har vært slik hver gang.

Men nå handler jeg ikke så ofte med GS, men hadde håpt pakken skulle komme litt kjapt.

Så til GS, her er det rom for forbedring! Og hvor har det forresten blitt av søkefeltet på sida deres, hvor man søker på delenummer?

Veldig irriterende og begynde og lete i delefilmen når du allerede har delenr. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver eneste gang jeg har bestilt hos GS har det tatt nesten en uke før dem greier å sende delene, selvom dem har det på lager!

På den tia GS bruker på å få sendt varen, så har Koed levert pakka på postkontoret her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med de andre i tråden her. Bestilte deler 17.10 - 10 dager siden, så jeg må ringe å purre i morgen siden de enda ikke er sendt.

Har merket meg at de er adskillig treigere nå i år enn de har vært tidligere år. Og da faller snart eneste argumentet fra å handle fra dem bort, nemlig rask leveringstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestillt så mye hos GS siste tiden pga ikke BMW eier lengre, men kjøpte felger i Mai, tok ca èn uke å få de ifra Bud til Kr.Sund (1,5 times kjøring og 8 mil ca). Det er treigt.. Mulig det er Bring eller Posten sin feil kanskje..

Men vanlighvis når jeg har bestilt deler før kl 12 om dagen, så har delene vært der dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gangene eg (og flere andre i min vennekrets) har bestilt noe fra Gs-sirevåg har det endt opp med å få feil deler. Broderen har bl,a ventet i 3mnd på en del som bare blir sendt feil.. og eg skal innom imorgen etter å ha fått feil del til min igjen. Er lei av å høre ''beklager'' hver gang eg er innom der, eg vil heller høre at det ikke skal skje igjen! Fra nå av blir det ikke noe handel der i gården ivertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg aldri trodd.. Både jeg og et par kompiser har bestilt deler fra GS. Vi har ikke vært mindre en svært imponert over hvor fort delene blir levert. Jeg bestilte for eksempel en O-ring til 9kr. Tenkte kanskje at dette ikke ble høyt prioritert, men jeg fikk O-ringen min dagen etter. Og jeg bor i Bodø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange tråder trenger man egentlig om folk som griner for at de får feil deler/bruker for lang tid? En dag er det koed som er treige, dagen etter er det GS. Får stikke på din lokale bmw dealer eller smi delene selv hvis det er så ille....

Jeg sier som pedo bear: too old!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg så tungt inne i miljøet at det gjør noe, kjøpte min første bmw for en uke siden, men det jeg har forstått etter litt snoking på forumet her i lang tid, er at koed har rykte på seg for å være treigere på leveranse, men til gjengjeld stort sett billigere, mens GS har ting på lager og får det sendt ut raskere.

Men det blir vel fort slik at man hører klagingen, og ikke alle de fornøyde kundene. Men jeg har sympati for trådstarter, 3 dager på å få igang en forsendelse er i overkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringde bmw, men varen jeg skulle ha var bestillingsvare og da tenkte jeg at det gikk raskere med gs. Har aldri vært så god venn med posten, dem sier de lever for og levere, men likavel klarer de å sende pakken feil, og dem kommer på døra å skal levere pakke i 10-11 tia når ola normann er på jobb, noe som da blir bare unødvendig forurensing og sløsing med bensin/diesel. Og dem er jævla flinke til og ta seg god tid!

Så at dem lever for og levere, vet nå ikke jeg helt om stemmer :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...