Farrukh M Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Synes Lupoen er rå jeg as!Men jeg skjønner ikke poenget med DYR paintjob på en mercedes...med japsedesign?! Helt enig, drit rå bil men paintjob var litt for mye! 13*19bak felg var helt syk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Mine bilder her: http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 4398/show/ Legger nok ut noen av bildene rett i tråden her også etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Merce var bare feit lakka! Kompisen min stod på standen der, så tilbringte mye tid rundt den.. Og når man virkelig setter seg inn i finishen på den lakken blir man bare sjokkert, sinnsykt lagd! Men, breddinga er litt for mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Joda selve jobben er nok plettfri og rå! Men temaet passer ikke en tysk bil...hadde sett "bra" ut på en japsebil om du skjønner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Den røde Nissan Z bilen var helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Knalltøff ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Tror den hadde vært råere uten den store vinga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Bare at det er ikke nissan, det er en datsun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bac023 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 noen bilder av bilen min fra messa:) kult om noen andre tok noen av den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Så den sto ved inngangen der, og regnet med den var et bimmersmedlem sin Hva var grunnen til at din og et par andre biler sto der, og ikke inne på selve messeområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 noen bilder av bilen min fra messa:) kult om noen andre tok noen av den også så høy og den teksten på leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Hva er det som skal til for å stille ut bilen på oslo motorshow? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Den vingen var langt i overkant da. Kanskje noe tidsriktig race preg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Den er ikke mye høy, er bilde som juger litt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 F40en er det Terje Høili som har eid. Derfor AR skilt. Har gått en F40 i byen her og, men tviler på han setter på Gatebil stickers...så enten er det denne eller så er det flere F40 her til lands. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå