Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte 2stk 3000k sett fra vvme. Jeg fikk ei pære som lyste grønt, to som hadde forskjellig gulfarge og ei hvit. Når jeg sendte mail til dem angående dette, fikk jeg beskjed om at dette kom til å gå seg til ett litt bruk. Det virka ikke som om de var særlig interessert i å ordne opp i saken.

Kasta pærene og bestilte pærer på ebay istedet.

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bestilte 2stk 3000k sett fra vvme. Jeg fikk ei pære som lyste grønt, to som hadde forskjellig gulfarge og ei hvit. Når jeg sendte mail til dem angående dette, fikk jeg beskjed om at dette kom til å gå seg til ett litt bruk. Det virka ikke som om de var særlig interessert i å ordne opp i saken.

Kasta pærene og bestilte pærer på ebay istedet.

Jeg bestilte 4 sett med 3000k. Alle disse lyste hvit/rosa-aktig. Sendte mail om dette og fikk først svar om at det kunne gå seg til. Hadde det ikke det på 4 uker, skulle jeg si ifra. Det gikk seg ikke til, så jeg sendte en ny mail. I svaret fikk jeg beskjed at om jeg ville ha nye pærer, måtte jeg sende de som var feil tilbake. Brydde meg ikke mer med det, da det sikkert hadde kostet mer å sende de i retur og få nye, enn å kjøpe 4 sett med nye pærer... Jeg forstår at de ville ha de i retur, da det nok er flere som prøver seg på å få et sett til med pærer, ved å si at de er feil...

Kommer til å handle der neste gang jeg skal ha xenonkit også, men da vil jeg filme alt fra åpning av DHL-pakken, til de er prøvd i bilen... Og håpe det er bevis nok, om pærene skulle vise seg å være feil igjen. :)

Skrevet
3000k er jo nærmere gult en hvit.

Eg pleier å bestille 4300k, for det lyser best etter min mening :)

3000k er knall gult...

Skrevet
3000k er jo nærmere gult en hvit.

Eg pleier å bestille 4300k, for det lyser best etter min mening :)

Det var nettop derfor jeg bestilte 3000k, for å erstatte de gule 3000k pærene som røk med i en kolisjon.

Problemet er at vvme leverer random pærer når man bestiller 3000k.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...