Gå til innhold

190E 2.3-16 turbo!

Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

Neida..,

Men hvorfor søple til forumet med dette? legg det i tråden som heter " litt snadder for øyet..."

Alle andre respekterer det, utenom deg..., 2 gang du legger ut noe mercedes greier her på forumet nå..

Vær litt romslig nå da. Det er ikke verdens undergang å se litt på en Mercedes. Vi har mange tråder om andre bilmerker og er det ikke interesse for disse trådene dør de ganske enkelt bare langsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida..,

Men hvorfor søple til forumet med dette? legg det i tråden som heter " litt snadder for øyet..."

Alle andre respekterer det, utenom deg..., 2 gang du legger ut noe mercedes greier her på forumet nå..

Trist at du føler det sånn, jeg er åpen nok til å innrømme at det finnes mange fine biler her i verden, og ikke alle er BMW`er. Jeg har hatt bmw før og det er flotte biler, men ha nå litt takhøyde da. Ellers blir det fort at "alle andre merker suger", og det er en veldig begrensende innstilling. Dette er et forum for BMW`er, men det er også et bilforum. Et minimum av interesse for alt på 4 hjul må være lov...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpen for andre merker jeg og, men hvorfor lage egen tråd for det? alle andre legger det jo i en egen tråd...

Hvis alle skal legge ut om andre bilmerker er det ikke noe poeng i å dra innom et Bmw forum.. Hvis jeg skal se på mercedeser går jeg på mercefreaken eller lignende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpen for andre merker jeg og, men hvorfor lage egen tråd for det? alle andre legger det jo i en egen tråd...

Hvis alle skal legge ut om andre bilmerker er det ikke noe poeng i å dra innom et Bmw forum.. Hvis jeg skal se på mercedeser går jeg på mercefreaken eller lignende..

Selvfølgelig er dette en balansegang. Det må ikke bli for mye ensidige innlegg om/med andre bilmerker, men litt tåler vi vel. Jeg synes at vi godt kan skrive om andre bilmerker hvis vi samtidig relaterer innleggene til tilsvarende/motsvarende BMW modeller. W201 er f.eks absolutt relevant i forhold til E30... og 190E 2,3-16 er derfor relevant i forhold til E30 M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW -> BIMMERS.NO

Mercedes -> MERCEDESFORUM! Det bør ikke være så vanskelig...

Joda... det er sjelden at virkeligheten er sort eller hvit... og det er den ikke her inne heller. Jeg synes at det er fint at vi også skriver om Porsche, Mercedes-Benz, Audi, Alfa Romeo, Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Maserati, Bentley, Jaguar, Aston Martin... og andre fine bilmerker... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...