Gå til innhold

Min '04 E46 320Cd M-tech II


Danielk
 Share

Anbefalte innlegg

Det ble bra det her :) Hvorfor tok du deg av? :)

Takk :D

Grunnen til at jeg reiv det av er at jeg aldri har vært 100% fornøyd med utseende med filmen på. Har derfor lenge vurdert å dra det av, å valgte da for noen uker siden å gjøre det for å forhåpentligvis få en mer clean look, noe jeg mener det ble :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

veldig pen bil! :D så veldig tøft ut med Alacantra listene! :D hvordan ser det ut i virkeligheten?

Takker :)

Må si meg enig med det Lasse sier her ang. listene :D Jeg er selv veldig fornøyd med hvordan de ser ut i virkeligheten og finishen det ble.

Som sagt tidligere er listene en liten anelse mørkere enn alcantara stolene, men ikke noe som legges merke til.

Skal prøve å få tatt noen bedre bilder i dagslys etteerhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke dekk kjører du med på felgene ? :) kjøpte meg nye csl felger igår med 8,5 et35 og 9,5 et27 men vet ikke hvilken dekkdim jeg burde gå for. Har lyst på litt strekk nærmere noe likt du har på dine ! Ellers, utrolig fin bil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke dekk kjører du med på felgene ? :) kjøpte meg nye csl felger igår med 8,5 et35 og 9,5 et27 men vet ikke hvilken dekkdim jeg burde gå for. Har lyst på litt strekk nærmere noe likt du har på dine ! Ellers, utrolig fin bil :smile:

Hei, beklager sent svar!

 

Kjører med disse dimensjonene:

215/35 R18 foran og 225/35 R18 bak :)

 

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...