Danielk Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Ble snasent Daniel:-) Takker Lekkert, som alltid. Enig i avgjørelsen om solfimen. Takk, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Det ble bra det her Hvorfor tok du deg av? Takk Grunnen til at jeg reiv det av er at jeg aldri har vært 100% fornøyd med utseende med filmen på. Har derfor lenge vurdert å dra det av, å valgte da for noen uker siden å gjøre det for å forhåpentligvis få en mer clean look, noe jeg mener det ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Da er det fullt forståelig og det ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Da er det fullt forståelig og det ble veldig bra Igjen, takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 veldig pen bil! så veldig tøft ut med Alacantra listene! hvordan ser det ut i virkeligheten? Danielk reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Kan bekrefte at disse alcantara listene ser bra ut i virkeligheten! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 veldig pen bil! så veldig tøft ut med Alacantra listene! hvordan ser det ut i virkeligheten?Takker Må si meg enig med det Lasse sier her ang. listene Jeg er selv veldig fornøyd med hvordan de ser ut i virkeligheten og finishen det ble. Som sagt tidligere er listene en liten anelse mørkere enn alcantara stolene, men ikke noe som legges merke til. Skal prøve å få tatt noen bedre bilder i dagslys etteerhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Flott flott Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Hvilke dekk kjører du med på felgene ? kjøpte meg nye csl felger igår med 8,5 et35 og 9,5 et27 men vet ikke hvilken dekkdim jeg burde gå for. Har lyst på litt strekk nærmere noe likt du har på dine ! Ellers, utrolig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Hvilke dekk kjører du med på felgene ? kjøpte meg nye csl felger igår med 8,5 et35 og 9,5 et27 men vet ikke hvilken dekkdim jeg burde gå for. Har lyst på litt strekk nærmere noe likt du har på dine ! Ellers, utrolig fin bil Hei, beklager sent svar! Kjører med disse dimensjonene: 215/35 R18 foran og 225/35 R18 bak Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Interessert i å selge felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå