Gå til innhold

Min '04 E46 320Cd M-tech II


Danielk
 Share

Anbefalte innlegg

Vil ikke iphonen velte ved inspirert kjøring? har sett litt på denne, skulle ønske det fantes en litt mer praktisk til e39 enn den som er, den står så langt bak i midtkonsollen :P

Jeg har ikke kjørt så veldig mye egentlig etter jeg monterte den, men inntrykket mitt er at den står veldig godt fast og stødig. Jeg vil ikke tro at den kommer til å velte ved min kjøring, som kanskje er litt mer "inspirert" enn Ola Nordmann :wink:

Før ønsket jeg at plasseringen av dockingen skulle være som den er i E39 i E46 også. Jeg så for meg at telefonen kanskje kom til å være litt i veien såpass langt frem som den er på E46, men har endret synet på det og er meget fornøyd med plasseringen i E46 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Flott flott bil;) hilste vel på deg så vidt det var på strømmen forigge helg :) så veldig jea ut :)

Takk :)

Det var deg ja, hyggelig å hilse på Bimmersfolk :) Fet arbeidsbil :P

haha, den er værsting den =P ffått bytta bremser å styr på bmwn nå =) så da kan den brukes =) ( skl sies at den ikke ble brukt i helga, pga det regna så veien var helt ødelagt =P blir vel groper på gått å vel 30cm + :P

Vi får satse på at vi treffes igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut :) Det med veien høres ikke bra ut... Hatt litt problemer med veien der jeg bor i det siste også. De har gravd opp veien enkelte steder for å legge fibernett eller noe, ikke veldig fett med oppgravd asfalt med hakket lavere bil enn "Ola Nordamann"...

Er nok ikke noe umilghet å treffes igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du som stod på Shell med de gullfelga? :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Om du tenker på forrige uke så stemmer det bra. Var innom en tur forrige uke sammen med Lasseln (Sølv E39) :)

Da stod jeg jo med dere ei stund da :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du som stod på Shell med de gullfelga? :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Om du tenker på forrige uke så stemmer det bra. Var innom en tur forrige uke sammen med Lasseln (Sølv E39) :)

Da stod jeg jo med dere ei stund da :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Aha, så det var deg. Får nesten hilse på ordentlig neste gang. Alltid morsomt å hilse på Bimmersfolk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...