Gå til innhold

Min '04 E46 320Cd M-tech II

Danielk
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig kom du deg også inn her :D Gratulerer med din første BMW :) Veldig fin bil du har fått deg, har vært så heldig og få prøvd den også! Blir veldig bra når du får montert litt stasj på brakka :D

Takk! Er veldig fornøyd med bilen. :)

Tror den vil bli meget pen med oppgraderingene jeg har planer om å gjennomføre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Lekkert, Daniel! Kjører du med 5 serie innpress på felgene eller er de spacet ut? De bygger voldsomt langt ut etter mitt syn.. :-k

Takk! Er ikke spacet ut. Var de forhandleren sendte med meg, men du har helt rett i at di bygger langt ut. Har ikke sjekket hvilken innpress det er.

Se her ja, blei det ikke no særlig ut av de bildene vi tok?

Joda, syns noen av de vi tok var fete, men tenkte vi kan se gjennom dem sammen eller noe før vi evt. hiver dem ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Endelig fikk jeg somla meg til å få shinet opp bilen før vinteren trer inn for fullt. Dvs. en grundig vask før den rullet inn i en varm hall for lakkbehandling.

Lakken var relativt skjollete og blass, med en god del vaskeriper m.m. Med andre ord, bilen ropte etter behandling.

Produktene jeg brukte var Scholl S03 og S40, og et fint lag med Autoglym's HD voks til slutt.

Takk til Lasseln for hjelp, tips og selskap :)

Pictures! (Glemte selvfølgelig å ta bilder underveis)

Før:

0283.jpg

0284a.jpg

0285.jpg

0295k.jpg

Etter:

4563u.jpg

4598.jpg

4623o.jpg

4590m.jpg

4599d.jpg

4596.jpg

4600x.jpg

4561f.jpg

4610q.jpg

4577.jpg

4582s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert resultat, men det skal bli spennende å se bilen i sollys ettersom du ikke brukte S17 eller S30 som et mellomsteg. Det pleier som regel å være et litt for stort sprik mellom den grove S03 Gold til den fine S40 til at du ikke får fjerner hologrammer osv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...