Snowgoon Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Hovedveiene der borte har jeg ikke noe og si på, de er bedre enn de vi har i Oslo Men en mer grotesk vei, enn den på det boligområdet har jeg ikke vert borti ennå! Fæl grusvei med hull etter hull etter hull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Flott bil, synd det ikke ble bensin. Det hadde den fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Flott bil, synd det ikke ble bensin. Det hadde den fortjent. Takk! Personlig er jeg veldig glad det ikke er bensin, med tanke på at jeg var på utkikk etter diesel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Endelig kom du deg også inn her Gratulerer med din første BMW Veldig fin bil du har fått deg, har vært så heldig og få prøvd den også! Blir veldig bra når du får montert litt stasj på brakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Endelig kom du deg også inn her Gratulerer med din første BMW Veldig fin bil du har fått deg, har vært så heldig og få prøvd den også! Blir veldig bra når du får montert litt stasj på brakka Takk! Er veldig fornøyd med bilen. Tror den vil bli meget pen med oppgraderingene jeg har planer om å gjennomføre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Var ute å tok noen bilder i kulda i dag. Med vinterhjula på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Se her ja, blei det ikke no særlig ut av de bildene vi tok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Lekkert, Daniel! Kjører du med 5 serie innpress på felgene eller er de spacet ut? De bygger voldsomt langt ut etter mitt syn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Lekkert, Daniel! Kjører du med 5 serie innpress på felgene eller er de spacet ut? De bygger voldsomt langt ut etter mitt syn.. Takk! Er ikke spacet ut. Var de forhandleren sendte med meg, men du har helt rett i at di bygger langt ut. Har ikke sjekket hvilken innpress det er. Se her ja, blei det ikke no særlig ut av de bildene vi tok? Joda, syns noen av de vi tok var fete, men tenkte vi kan se gjennom dem sammen eller noe før vi evt. hiver dem ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Joda, syns noen av de vi tok var fete, men tenkte vi kan se gjennom dem sammen eller noe før vi evt. hiver dem ut Er det en invitasjon til date? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Joda, syns noen av de vi tok var fete, men tenkte vi kan se gjennom dem sammen eller noe før vi evt. hiver dem ut Er det en invitasjon til date? Selvfølgelig, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Endelig fikk jeg somla meg til å få shinet opp bilen før vinteren trer inn for fullt. Dvs. en grundig vask før den rullet inn i en varm hall for lakkbehandling. Lakken var relativt skjollete og blass, med en god del vaskeriper m.m. Med andre ord, bilen ropte etter behandling. Produktene jeg brukte var Scholl S03 og S40, og et fint lag med Autoglym's HD voks til slutt. Takk til Lasseln for hjelp, tips og selskap Pictures! (Glemte selvfølgelig å ta bilder underveis) Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Liker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Kan bekrefte at resultatet er så bra som det ser ut på bilder En haug av timer nedlagt, og bilen ble sykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Lekkert resultat, men det skal bli spennende å se bilen i sollys ettersom du ikke brukte S17 eller S30 som et mellomsteg. Det pleier som regel å være et litt for stort sprik mellom den grove S03 Gold til den fine S40 til at du ikke får fjerner hologrammer osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå