Vegard Selvåg Hansen Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Resultatet ble veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Se der ja, nå ble det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Utrolig flott coupe du har! Har ikke sett tråden før, så nå har jeg litt å lese gjennom Tusen takk, hyggelig å høre andre speil nå så blir perfekt Har faktisk kjøpt nye speil allerede. Har de liggende i garasjen Resultatet ble veldig pent Takker Se der ja, nå ble det bra! Takk, syns det ble meget bra selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebabtralle Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Ble smuud Daniel Begynner å henge etter med oppgraderinger i forhold til deg nå Ps..... syntes det gikk litt mange iphoner under fronten til saltkjelen i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Ble smuud Daniel Begynner å henge etter med oppgraderinger i forhold til deg nå Ps..... syntes det gikk litt mange iphoner under fronten til saltkjelen i går Takk for det! Ganske deilig at bilen min ikke er høyest lenger *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebabtralle Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 sykt fin når du fikk den i bakken, så jo bare mega fin ut denne likte jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 sykt fin når du fikk den i bakken, så jo bare mega fin ut denne likte jeg altså! Tusen takk for det! Hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Ble smuud Daniel Begynner å henge etter med oppgraderinger i forhold til deg nå Ps..... syntes det gikk litt mange iphoner under fronten til saltkjelen i går Er det mobbing jeg leser her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Ble smuud Daniel Begynner å henge etter med oppgraderinger i forhold til deg nå Ps..... syntes det gikk litt mange iphoner under fronten til saltkjelen i går Er det mobbing jeg leser her? Må jo få mobbe deg litt mens man enda kan Åsmund har jo til og med "hjelpe-leppe" og er fortsatt høyere enn min og Lasse sin, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebabtralle Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Er jo lavere enn lasse jeg da sånn i ren bakke klaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Er jo lavere enn lasse jeg da sånn i ren bakke klaring Under frontfangeren ja, men siden min er senka noe mer enn deg, så har jeg faktisk mindre bakkeklaring enn deg på understellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 haha, gutteunger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Er jo lavere enn lasse jeg da sånn i ren bakke klaring Under frontfangeren ja, men siden min er senka noe mer enn deg, så har jeg faktisk mindre bakkeklaring enn deg på understellet Vi målte jo laveste punktet på bilen din for en stund siden, var ikke det 4-5 cm bare? Btw, takk for at du hjalp meg å montere coiloversa foran, setter stor pris på det haha, gutteunger Morro da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebabtralle Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Haha får ta en måle runde når vi møtes etterpå ( må bare komme meg hjem å kappe fjæra i 2 først ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå