Jump to content

Recommended Posts

Posted

hei.

har ordnet med med lagrinsplass til 7ern i vinter.

men problemet er at jeg må få bilen inn gjennom vareleveringen. det er snakk om en rampe på 40-50cm ca.

har dere noen lure ideer om dette? det jeg tenkte på var å leie en biltransporthenger, og rygge den ved rampen , og legge avkjøringsrampene inn gjennom porten og rygge inn bilen. god ide?

Posted

får nesten prøve på det. bilen står iaffal trygt inni der da : P veldig nice lokale og sjø.. oppvarmet, stooor plass, alarm, brannalarm. får stå der gratis og : D

Posted

er sånn vareleveringsrampe ja. skal stikke å måle litt på den, og sammeligne med en slik henger. kan jo evt legge under noen fjøler om hengeren blir litt lav.

Posted

Tror ikke bilen din vil stå trygt der nei.. James bond oppsøker jo bmw 7 serier som står ugunstig plassert slik at han må hoppe for å komme seg unna, så jeg ville nok valgt en annen lagringsplass ja..

Ideen din om å rygge hengeren inntil høres joo greit ut.. parker så langt unna at du får kjørebroene 20-30cm inn på rampa også legger du klosser under hengeren helt i bakkant, hvis ikke vil hengeren krenge ned i bakkant når du kjører ut på bruene..

Posted
Enda bedre, da kan man justere flaket akkurat etter høyden på lasterampa! :)

jess, har gjort mye sånne type arbeid når jeg jobba med bergningsbil

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...