_Niclas_ Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Hei igjen! Den forrige tråden min ble slettet da bimmers hadde en serverkræsj for en god stund siden. Har ikke orket å lage noen ny tråd siden det så prøver igjen Har lagt ved endel forskjellige bilder, mye som ikke har blitt med her men får være grenser på hvor lang tråden skal bli Bilen er en 93`mod 325i som ble importert fra Tyskland i 2006. Denne stod uten skilt til 2008, da ble den kjøpt av meg. Den var helt orginalt uten mtech eller noen ting, eneste utseendemessig som var "uorg" var ett sett med M double spoke replicafelger. Ganske kjedelig bil kan man si, hehe Første vinteren jeg hadde den så ble det mtech fangere, sideskjørt og listverk. utover det sånne småting som gt-splittere, sota blinklys, xenon i nær og tåke, sorte nyrer, Remus catback. Morsomt å "mimre" litt etter alle timene på garasjegulvet! 2008/2009: 2009/2010 ble det gjort litt mere småtteri, ta technix coilovers, mtech speil, style 5`s med 8" foran og 9" bak (forøvrig langt å kjøre fra hamar til stavanger å hente de! hehe". Rett etter jeg hadde hentet felgene: De endte opp slik etter x antall timer med pussing: Slik så den ut i fjor: Felger må man ha: Lagde ett varmeskjold: Stor forskjell syns nå jeg: 2010/2011 Siste som har blitt gjort var i vinter som var og da ble alle foringer i bakstilling tatt og byttet ut, foran ble det nye bærearmer og foringer. Understellet fikk seg en behandling også så alt ble ryddig og pent. Små forandringer ble gjort, tåkelyktedeksler, sotet bakrute i cab, ny grill i framfanger, bygget om fra vanlig tre knappers varmeapparat til elektronisk klima (!! en del jobb kan man si, men hvis man vil ha ryddigere interiør så trengs det ), lys ved føttene, mood lighting fra e39 i takbelysning, modifiserte eksosen litt. Husker som sagt ikke alt men bilder sier mere enn 1000 ord har jeg hørt så Puslespill: Her er vel den største forandringen som ble gjort, bygge om fra tre knappers varmeapparat til elektronisk klima! Ble fornøyd med helheten på interiøret: Gjorde om litt på lyktene også: Motorrommet: Her er litt bilder fra i sommer (så lenge som den varte..): Future plans: Vanskelig å bestemme seg for om det blir salg eller lakk og diverse. Er ganske lei bilen akkurat nå, men har skikkelig lyst på ett prosjekt! Kan vel ikke legge under en stol at det også begynner å bli kjedelig å ha en svart e36 med style 5 og orange blink! Kreativiteten i Norge er vel ikke å skryte av i forhold til andre land Så hvis jeg beholder bilen så skal jeg gjøre ett forsøk på å "finne opp kruttet på nytt" tvitvi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 fin bil, RÅ felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Synnsykt fin bil. Kan jeg spørre om hvordan du sotet bakruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Synnsykt fin bil.Kan jeg spørre om hvordan du sotet bakruta? takk for det kjøpte sotet rute fra emiata.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 å herregud den var pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Har sett en del på denne bilen tidligere, men fyyyy fa*n for en gjennomført e36 cab!! Av å se på denne så får jeg lyst på sånn igjen. E39 stemningslys var jo bare herlig! Her har du fått det til, Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Denne var veldig pen. Det er godt mulig det er flere andre som har samme stil som du sier, men jeg syntes likevel det var noe med denne som gjorde at alt så litt mer "riktig" ut i forhold til resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 å herregud den var pen! Takktakk Har sett en del på denne bilen tidligere, men fyyyy fa*n for en gjennomført e36 cab!! Av å se på denne så får jeg lyst på sånn igjen. E39 stemningslys var jo bare herlig! Her har du fått det til, Keep it clean artig å høre! Blir det å beholde den så blir den ikke mindre clean akkurat så vi får se hva som skjer lurer litt på hva denne kan være verdt også, noen skjønnhetsfeil i lakken men den er fra 93 så skulle bare mangle, men er bra til å være så gammel fornøyd med stemningslyset, gjør mye syns jeg! Denne var veldig pen. Det er godt mulig det er flere andre som har samme stil som du sier, men jeg syntes likevel det var noe med denne som gjorde at alt så litt mer "riktig" ut i forhold til resten. Takker likte den kommentaren der! Har prøvd å få alt matchende uten å slenge på noe for å bare ha noe "annerledes" da jeg syns denne kler alt som er blitt gjort. Cool Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Fy sattan så strøken! Fineste E36 caben jeg har sett på bimmers, helt ærlig.. Interiøret og utseende var perfekt Ser du har koblet opp slik at blinklys lyser som "parklys"? Er veldig intr. i å vite hvordan du gjorde dette, skal gjøre dette med min bil og Tøft å ha skiltet på siden foran og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Peneste E36 Cab jeg har sett, absloutt grom! Interessant måte å feste skiltet på, hvordan er det egentlig festet? Dobbelsidig teip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Denne var VELDIG pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Fy sattan så strøken! Fineste E36 caben jeg har sett på bimmers, helt ærlig.. Interiøret og utseende var perfekt Ser du har koblet opp slik at blinklys lyser som "parklys"? Er veldig intr. i å vite hvordan du gjorde dette, skal gjøre dette med min bil og Tøft å ha skiltet på siden foran og! Hyggelig Jeg kjøpte 5w parklysholdere fra ebay og borret ett lite hull i hvert blinklys og trakk ledninger inn til hovedlykta og tok strøm derfra. Veldig enkel jobb Peneste E36 Cab jeg har sett, absloutt grom! Interessant måte å feste skiltet på, hvordan er det egentlig festet? Dobbelsidig teip? Takk Skiltet sitter i bare dobbeltsidet teip på lista så kan bytte ut lista så får jeg en cleanere look med tanke på treff e.l Denne var VELDIG pen! Mye bra tilbakemelding her får litt lyst til å beholde den nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Råeste E36 caben i verden! Lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Denne var RÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå