Hankook Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Hei jeg har 2 spørsmål om min ny innkjøpte e36 cab. -Om noen kan se om jeg har M-tech utgave? Hva er dette "900 APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV"? Vehicle information VIN long WBABJ61020JC59378 Type code BJ61 Type 325I (EUR) Dev. series E36 © Line 3 Body type CABRIO Steering LL Door count 2 Engine M50 Cubical capacity 2.50 Power 141 Transmision HECK Gearbox AUT Colour BOSTONGRUEN METALLIC (275) Upholstery LEDER CASUAL/BEIGE (P7SN) Prod. date 1994-12-08 Order options No. Description 240 LEATHER STEERING WHEEL 243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 296 LT/ALY WHEELS/CLASSIC 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 354 GREEN STRIPE WINDSCREEN 380 HARDTOP PREPARATION 392 SOFTTOP DARK GREEN 395 ROLL-BAR PROTECTION SYSTEM 398 SOFTTOP OPERATION, ELECTRO-HYDRAULIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 438 WOOD TRIM 440 NON-SMOKER PACKAGE 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 529 MICRO FILTER 537 PARK VENTILATION 540 CRUISE CONTROL 554 ON-BOARD COMPUTER 570 STRONGER ELECTRICITY SUPPLY 658 RADIO BMW BUSINESS CD RDS 704 M SPORT SUSPENSION 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 801 GERMANY VERSION 900 APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV 982 HARDTOP IN BODY COLOR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 du har ikke Mtech orginalt på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Hva er da mtech? er det ratt jeg mangler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Finnes tråd om dette fra før, men 900 APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV is stating your car was shipped with a master kill switch on the battery. (bilen ble levert med en master drepe bryter på batteriet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Okei, jeg har søkt på både google og her i forumet, uten og finne et fornuftig svar. Vet du tillfeldigvis hvor denne kill switchen er? Såg denne ikke bak med batteriet eller i motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Nei ingen aning hvor den er plassert desv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Finnes tråd om dette fra før, men 900 APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV is stating your car was shipped with a master kill switch on the battery. (bilen ble levert med en master drepe bryter på batteriet) Edit: Immobilisering er vel bare startsperre? altså at du får ikke start dersom nøkkel ikke har korrekt chip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 aner ikke, kopierte fra google og fant samme på bimmerforums.com om samme spm. Høres litt rart ut ja, men med tanke på at jeg fant det samme på mange forskjellige sider på google og bimmerforums så tok jeg sjangsen på å lime det inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 704 M SPORT SUSPENSION 715 M AERODYNAMICS PACKAGE Står jo her at det er M - plastikk på den da...!? ang den andre delen så virker det som om det er er startsperre ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Det kan umuligt være startsperre med noen chip i nøkkelen, ettersom orginal nøkkelen ikke har noe annet enn lykt på seg. Har også en nøkkel uten noe elektronikk og den starter med den også. Jeg kan selvsagt ta feil, men tviler litt. Jeg trodde jeg hadde M-tech utgave eller hva det skal hete. Er klar over at jeg har plastikken og dempere/fjærer til M. Men er det noe mer som mangler for at bilen er en M-tech? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 chipen er veldig liten, og skal være i selv disse "valet"nøklene. Bilen er produsert akkurat i overgangen fra å ha et startsperrerele, til å ha EWS starsperre, så det er litt vanskelig å si bare på årstallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 ah, ok. Da er jeg med. Tusen takk for informasjonen. Da gjennstår bare ett spørsmål til. Hva er det jeg mangler for at bilen min er en orginal M-tech? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Tror det rett å slett er en bryter på batteri ja. Hadde det på E46en min jeg også. Vippa den så døde alt i bilen. Greit når den stod stille hele vinter sesongen egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Nå er det vel ingen definisjon på hva som skal til for å godkjenne bilen din som en "M-technic" bil. Den er valgt sportsstoler, M sportsunderstell og M aerodynamikk pakke og i min verden så er det en "M-tech" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Nå er det vel ingen definisjon på hva som skal til for å godkjenne bilen din som en "M-technic" bil. Den er valgt sportsstoler, M sportsunderstell og M aerodynamikk pakke og i min verden så er det en "M-tech" Da sier vi det slik, så kan jeg legge den saken død. Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå