lasseln Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Hmm.. Skjønner.Noen som har link til et bilde av en orginal m-sport E61 med 20" felg? Vil det bli for høyt med orginalt understell? Hvis du snakker med Saltkjelen så har han nok noen bilder på lager til deg. Han hadde tidligere en E61 dessverre uten M, men med 20". Bilen var senket, men det gir alikevel ett inntrykk av hvordan det ser ut. Smakebit på den overnevnte E61: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayernMV Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Takk for bilde, flott bil. Ser jo at 20" er helt riktig. Noen ide om hvor mye bilen på bildet er senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Gratulerer med flott E61. Som du selv påpeker er det ikke så mye som skal til for at du får en bil litt utenom det vanlige. Noen skikkelige sommerhjul (les: 20"), LCI baklykter og et senkesett så er du langt på vei. Bilen over er senket 30mm foran og på luftfjæringen bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayernMV Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Gratulerer med flott E61. Som du selv påpeker er det ikke så mye som skal til for at du får en bil litt utenom det vanlige. Noen skikkelige sommerhjul (les: 20"), LCI baklykter og et senkesett så er du langt på vei. Bilen over er senket 30mm foran og på luftfjæringen bak.. Tusen takk for det! Hyggelige tilbakemeldinger! Ang LCI baklykter. Er dette en stor og kostbar affære på E61 eller finnes det rimeligere alternativer? Leste et sted at dette fort var 20k om man gikk for orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Gratulerer med en meget pen E61. Den ser jo nesten ut som min jo =) Hva er det forresten som menes med shadowline? I min har jeg også Bluetooth. Problemet er bare at når Bluetooth er aktivt på telefonen så suges den tom for strøm! Jeg har vurdert å skaffe en piece of crap telefon og tvilling SIM som jeg kan ha i bilen permanent. Det er noen kontakter i midtarmleneren jeg sikkert kan lade telefonen med. Jeg er også enig med andre her om at det ikke er så nødvendig å gjøre mye med en bil som allerede har M-tech. Men LCI lykter sikler jeg litt etter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Gratulerer med en meget pen E61. Den ser jo nesten ut som min jo =)Hva er det forresten som menes med shadowline? Shadowline betyr at listene rundt vinduene er svarte, i stedenfor chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Ah, jeg synes faktisk at shadowline ser bedre ut på en sølvgrå eller lys bil Mulig chrome lister ser bra ut på en svart eller mørk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Ah, jeg synes faktisk at shadowline ser bedre ut på en sølvgrå eller lys bil Mulig chrome lister ser bra ut på en svart eller mørk bil. Shadowline er det eneste riktige, uavhengig av farge på bil! (Ta i betraktning at du snakker med en som er allergisk mot chrome ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayernMV Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Gratulerer med en meget pen E61. Den ser jo nesten ut som min jo =)Hva er det forresten som menes med shadowline? I min har jeg også Bluetooth. Problemet er bare at når Bluetooth er aktivt på telefonen så suges den tom for strøm! Jeg har vurdert å skaffe en piece of crap telefon og tvilling SIM som jeg kan ha i bilen permanent. Det er noen kontakter i midtarmleneren jeg sikkert kan lade telefonen med. Jeg er også enig med andre her om at det ikke er så nødvendig å gjøre mye med en bil som allerede har M-tech. Men LCI lykter sikler jeg litt etter også Takk for det. Lest tråden din, flott bil du også! Jeg er kjent med at bluetooth tapper telefonen for strøm. Det gjelder vel bare å ha den i laderen vil jeg tro. Kjører du iPhone opp mot bilen eller? Fungerer det greit? En kompis har også E61 med bluetooth å den hakker litt?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayernMV Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Shadowline betyr at listene rundt vinduene er sorte ja, syntes dette kler fargen godt. Nå er det bare noen timer til bilen blir hentet. Må si jeg gleder meg til helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Fungerer veldig fint å kjøre iPhone opp mot bilens iDrive system. I tillegg så får du kjøpt originale iPhone snap in adaptere hos de forskjellige aktørene som selger originale deler som blant annet lader telefonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Jeg har en crappy Samsung SGH-E370. Det blir nok ikke noe iPhone på meg. Hvilke telefoner støtter BMWen forresten? Jeg får ikke sjekket manualen akkurat nå. Jeg får ikke noe hakking når jeg bruker Bluetooth med Samsungen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayernMV Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Da var det på tide med en liten oppdatering. Hentet bilen i går og har nå blitt litt kjent med den. Kan si det slik at vi har blitt gode venner! Har gått over bilen og den er strøken i lakken. Den har opplakkert frontfanger (2 mnd siden) grunnet steinsprut. Forrige eier har tatt veldig godt vare på den. I løpet av siste året har det blitt byttet turbo, glødeplugger og nivåregulator. Dette er så vidt meg bekjent en svakhet på disse. Det eneste jeg kan si på bilen er dugg i frontlyktene, dette må jeg se nærmere på til uken. Noen som vet om dette er et kjent problem på disse? Finnes det en enkel løsning på problemet? Ang iPhone mot iDrive så fungerte dette med en gang. Imponert over iDrive, flott løsning. Bilder er vel på sin plass: (Sorry iPhone kvalitet på bildene). Startet med en vask:) Skal få tatt noen skikkelige bilder av bilen når været blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayernMV Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Fikk også oversendt utstyrslisten av Gunnar! Type code NJ51 Type 525D (EUR) E series E61 () Series 5 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M57/TU Displacement 2.50 Power 130 Drive HECK Transmission AUT Colour SILBERGRAU METALLIC (A08) Upholstery STOFF/LEDER FLASHLIGHT/ANTHRAZIT (GAAT) Prod.date 2006-02-14 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA S205A AUTOMATIC TRANSMISSION Automatic transmission S2NPA M LT/ALY W. DOUBLE SPOKE 135 M W.RUNFLA BMW alloy wheel, M double spoke 135 S302A ALARM SYSTEM Alarm system P337A M SPORTS PACKAGE M Sports package S339A SATIN CHROME Shadow-Line S386A ROOF RAIL Roof railing S402A PANORAMA GLASS ROOF Panorama glass roof S423A FLOOR MATS, VELOUR Floor mats velours S428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kit S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Interior mirror with automatic-dip S464A SKIBAG Ski bag S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sports seat S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Seat heating driver/passenger S4M3A INTERIOR TRIM.FINI. ALU. CUBE PURE Interior trim strips, Alu Cube Pure Code Description (interface) Description (EPC) S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Headlight cleaning system S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON LIGHT Xenon Light S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS Adaptive Headlights S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Automatic air conditioning S540A CRUISE CONTROL Cruise control S601A TV FUNCTION TV function S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S612A BMW ASSIST BMW Assist S616A BMW ONLINE BMW Online S620A VOICE INPUT SYSTEM Voice control S633A PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. Preparation, mobile phone, Business S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices S704A M SPORT SUSPENSION M Sports suspension Code Description (interface) Description (EPC) S710A M LEATHER STEERING WHEEL M leather steering wheel S715A M AERODYNAMICS PACKAGE M Aerodynamics package S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Headlining anthracite P7RPA ADVANTAGE PACKAGE Advantage package L801A GERMANY VERSION NATIONAL VERSION GERMANY S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Dealer List Europe S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Operating instructions German S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION Navigation access request,country-spec. S8SPA COP CONTROL Control unit COP S936A REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY BMW Handy b. Ausliefer. anfordern S964A REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY Navi DVD to be requested at shipping S9AAA EXTERNAL SKIN PROTECTION Outer skin protection Close Standard equipment Code Description (interface) Description (EPC) S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometre speedo S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS White direction indicator lights S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Language version German Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayernMV Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Noen som vet om det er mulig å programmere om slik at jeg får "follow me home" lys? Har noen evt en grei forklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå