VegarVS Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Hehe, sjeska på noen hos gs, men de var 17" skal nok ikke handle på sharif nei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Hehe:) men om noen har 16" 4*100 så gjerne si ifra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 har kikket på bsbildeler og de har mange tøffe felger jeg tror kunne passa på bilen! her er noen eksempler. gi deres mening! litt usikker på om fargen vil passe? evt disse? kom gjerne med andre forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Siste der med hvitt senter.. Flott bil! Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Volk-kopiene! passer nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Første med hvit senter:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 For guds skyld aldri, og da mener jeg ALDRI!! kjøp noe på sharif! Det kan vel Joachim Sørlie også skrive under på nei for faen, hold deg unna den sjappa der men syntes de første med hvit senter var fine jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 9YLuDgGJXA Funker denne linken? var iallefall et bilde av cooper med mørkegrå volk te37 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 hehe, liker det at alle felgene har blitt foreslått hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Siste der med hvitt senter.. Flott bil!Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Men min stemme telles mest da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Men min stemme telles mest da:) haha, jeg er så i tvil. liker alle felgene.. men for øyeblikket heller jeg mest mot de øverste med hvitt/sort senter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Men min stemme telles mest da:) haha, jeg er så i tvil. liker alle felgene.. men for øyeblikket heller jeg mest mot de øverste med hvitt/sort senter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 noen som er gode i photoshop som vil redigere litt for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå