Nytern Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Da har jeg lest hele tråden, utrolig kul mini! Merker jeg fikk skikkelig lyst på en selv. Ikke ofte man kan få kjøreglede/driftstofføkonomi/sikkerhet + og plass i en bil, Minien må være unntaket Likte de øverste Lensofelgene, men jeg er redd de blir litt for oldschool på denne bilen? Skal en gå for felger i dette designet bør de også være ett hakk større. Mener jeg. Men! Jeg skulle likt å se de på bilen, håper noen med litt PS skills tar jobben for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 tusen takk for fin tilbakemelding! :)ja er enig at de kan bli litt oldschool. jeg skal ha 16" da jeg allerede har vinterdekk i denne dimensjonen. jeg har jo originale mini felger til de, men de er så trauste å kjedelig men om noen har forslag, så kom gjerne med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 da avventer jeg pris på 4 stk felger. blir nok disse på vinterhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 1300 ink moms og frakt per felg. BESTILT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Greit med liten bil slik at jeg får plass på lageret på jobb No text needed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 ikke heelt vellykka, da jeg ikke tenkte meg om da jeg bestilte disse. men om folk kikker nærme, ser det allikavel poenget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 ellers holder jeg på med farkosten som skal ta meg, dama, og combi-campen til rudskogen! ny vs gammel. begge 2 i mangler kun hengerfeste så er den klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Det der så da ikke så ille ut hadde matchet interiøret mitt perfekt, siden jeg har trukket opp instrument-ramma og dørpanel i mørkegrått alcantara Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 hehe, kanskje du kan få kjøpt de etterhvert jeg blei fornøyd ihvertfall. litt hardere enn original stolene, men sitter generelt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 funnet pris på JCW sportsunderstell til Mini`n og det vil koste meg 5557,- venter bare svar fra sverige ang hvor mye det vil senke. så skal jeg få pris på lakkering av hjulbreddere+ frontleppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 har hentet litt inspirasjon fra denna flotte mini`n her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 ellers har jo partsandretards.no justerbart senkesett til 4990.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 husk bimmersrabatt da 10% hvis jeg husker riktig penger spart er penger tjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå