joachim sørlie Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Må få ut fingren da Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 jobber med banken nå men skal ikke ødelegge tråden (snart gamletråden) til BMWlærling her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Kjedelig at du skal selge da, er jo veldig fin denne Minien din Men bra du går over til BMW da, E39 er kjempefine biler det også selv om det er som natt og dag i forhold til Minien Du har jo iallfall fått oppleve morroa med å være ung og kjøre helt ny bil, til og med en kul ny bil Er bare jeg som går motsatt vei, i stede for så selge 325en når vi gikk i gang med å bygge så kjøpte jeg likegodt en BMW til Selv om E34en blir "konebilen" så er E90en MIN Hvordan går det unna med bygginga da, er lenge siden jeg har vært innover der å kikka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Minien din er veldig fin BMWLÆRLING, til tross for fleipinga tidligere synd du skal selge! Hva slags BMW tenker du på? en E39 M5 ombygg må da være perfekt? Og fredrik, du vet godt at det du burde gjøre er å ha E34`en som helårsvrak og ha en E24 M6 286 hester fra April til Oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Takker for det Erebus;D E39 blir det nok, men M5 ombygg blir det nok ikke:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Hva slags planer tenker du deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 525 TDS muligens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Bensin da? 528i synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 joda, hadde jo vært fint det.. men det sluuuuker jo også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 525D er jo en bil som er billig i drift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 ja, derfor jeg vil ha det, i motsetning til 528i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 hehe.. men dieselbiler kan gi deg store regninger de og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 klart det.. det kan alle biler det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 store regninger avhenger i hva man vil gjøre med bilen, og hvordan stand den er i, ikke motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 indeed.. men skal jo bli greit å ikke betale 4500 i lån hver mnd.. men skulle jo egentlig ikke selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå