Jordfræsar Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Jeg sier go for white. Stripa, taket og speila + felger ga mersmak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Ja, ikkje sant?? for finne litt priser!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Handlet bilen på Bilsalogen i Skien ser jeg Artige de nye Miniene, husker vi hadde en Mini Cooper S Works demo bil inne. Rå bil det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Handlet bilen på Bilsalogen i Skien ser jeg Artige de nye Miniene, husker vi hadde en Mini Cooper S Works demo bil inne. Rå bil det! Det har jeg vettu!! du jobber der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Handlet bilen på Bilsalogen i Skien ser jeg Artige de nye Miniene, husker vi hadde en Mini Cooper S Works demo bil inne. Rå bil det! Det har jeg vettu!! du jobber der? Stemmer det Så pen ut den bilen din, har du noen innvendige bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Så kult! Skal se om jeg får ordna det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Mini er TØFT! gratulerer med rå bil jeg fallt litt for den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Da har jeg fått pris på lakkering!! 2000+ moms.. Skal gå for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Bare å hive på chessmate pakke med tak og speilhus, samt. noen frekke felger så er vi virkelig i boks!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Bare å hive på chessmate pakke med tak og speilhus, samt. noen frekke felger så er vi virkelig i boks!! har tenkt tanken, men er enda usikker på akkurat det der.. vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Ikke noe sjakk! Too much i mine øyne. Men hvite felger er gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 hadde vært moro med speildeksler, kanskje.. men men, blir nok til å være sånn den er foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Gøy bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Gøy bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå