VegarVS Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 neste på plakaten blir vel å få en lakkforsegling på bilen. en kompis som driver med dette, så jeg har fått en god pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 My mini Mini helt rå den Ram`n der.. elsker lyden å draget i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 vurderer å ettermontere flere målere.. vanntemp og nm. koster meg 4160,- for delene og monteringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 vurderer å ettermontere flere målere.. vanntemp og nm.koster meg 4160,- for delene og monteringa. Go for it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Ja, blir nok til det. men blei litt rep på Civic`n denna mnd, så da blir det nok neste, eller evt skattepengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Det går mot bilbytte hos meg desverre......Cooper S skal selges ... MINI Countryman All4 D blir den neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 jaja, men Countryman er ingen dum bil! men du burde gått for SD utgaven, for den er sabla moro vi har en slik her på huset som jeg fikk testa litt denna uka. veldig bra bil, med bra drag. samme motor som jeg har, men merka forskjellen på de 2 bilen mtp 4trekk og vekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Kunne godt tenke meg å beholdt Cooper S`n men etter att hytta er ferdig så bør jeg ha 4X4 Skal til Molde for test av en med manuell og 136 hk Diesel. Trodde SD hadde 143 hk men det er vel en "Norgesmodell" dette da Hvordan er bakseteplassen på denne synest du ? (jeg skal ha 4 seter utgaven) btw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 sjekk det med hk antallet engang til. for det finnes 2 versjoner. en på 136 og en på 143. det stod i annonsen på min at det var 136, men jeg har 143 hk så da er det nok SD modellen du skal teste! bakseteplassen er faktisk ålreit, og jeg på 1.86 hadde fint klart å sitte baki der på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 sjekk det med hk antallet engang til. for det finnes 2 versjoner. en på 136 og en på 143. det stod i annonsen på min at det var 136, men jeg har 143 hk så da er det nok SD modellen du skal teste! bakseteplassen er faktisk ålreit, og jeg på 1.86 hadde fint klart å sitte baki der på tur Flott da er bakseteplassen ivaretatt Blir spennende å prøve..... Iflg tester så har de ikke fjernet kjøregleden som MINI er kjent for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Hipp Hipp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 he he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Hehe, stilig det der Hadde lyst til å gjøre sånn på E90en også men vi stresset så mye som vanlig på 17.Mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå