turbo1991 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Mener å ha sett en bil med BBS RS i 18 en gang, men så har jeg hørt at de ble laget i høyst 17 tom, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 ja tror de kun kom i 17, men går vel ann å bygge om til 18? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Finnes til og med i 19". så ett sett til salgs for ikke så lenge siden på finn.no! Høy pris da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 heter bbs super-rs tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Finnes til og med i 19". så ett sett til salgs for ikke så lenge siden på finn.no! Høy pris da. 54.999.-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 super rs har parts and retards et sett av http://www.partsandretards.no/felger-og ... uper-rs-19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Ver så snill å ikke kjøp deg 17" RS som er bygget om til 18", det ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 nei, skal ikke det.... hvis det ikke finnes orginale 18 gidder jeg ikke kjøpe rs, men noen som vet om det finnes rs i 18? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 super rs har parts and retards et sett avhttp://www.partsandretards.no/felger-og ... uper-rs-19 det var jo en vannvitig summ de sko ha for de felgene enig med larsen, rs som eg bygget om til 18 er ikke pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Jeg kan jo gjøre meg vanskelig å svare ja, det finnes BBS RS i 18". Men ikke i den typen du tenker RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Finnes til og med i 19". så ett sett til salgs for ikke så lenge siden på finn.no! Høy pris da. 54.999.-? Ja, noe sånt, sku tro de var i ekte gull.;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Det finnes BBS Super RS, de er i 18, men ble aldri levert med 5x120. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Noen som har et bilde av en 18" RS? Vet ikke om jeg har sett en slik en. EDIT: Google er min venn. Ikke pent nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 http://www.ebay.com/itm/BBS-SUPER-RS-18 ... 2eb8c1b37a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 BBS RS ble produsert i 18" i Japan til blant annet Skyline med 5 x 114.3 boltsirkel. De ble kalt Super-RS. De felgene som vi har til salgs er en Limited Edition felg som kun er produsert i et ytterst få eksemplarer der 2/3 var sølv og 1/3 var i gull. Disse ble produsert med 5 x 112 boltsirkel, usikker på om noen ble lagd i 5 x 120 Så kan man jo synse og mene hva man vil om prisen. Men dette er DYRE felger for de som vil ha noe som ingen andre har og som har den beste kvaliteten som kan oppdrives. Jeg kan garantere at disse kostet nok i innkjøp og vi tok dem inn pga at jeg er felgentusiast og ville vise hva vi faktisk kan levere i toppsiktet av felger. Det er jo bare å sjekke priser på orginale Alpina felger så skjønner de fleste at kvalitet og eksklusive felger er det noen som vil strekke seg etter, uansett om de koster 40, 60 eller 80k for et sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå