Gå til innhold

VVME 55W xenon i E60 fjernlys??

aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

• 11 months later...

Bumper denne igjen, da det kanskje er noen som har installert xenon i sine fjernlys i løpet av det siste året? Noen erfaringer?

Erfaringer eller ikke, jeg skal ha 55w xenon fra VVME i fjernlysene, og vil komme tilbake med rapport her når dette er på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Nå har jeg montert 55W xenon i mine fjernlys. Jeg fikk feilmelding om gåen pære + blinking så måtte lodde inn en 4700uF 50V kondensator mellom + og - på ledningene til fjerlyspærene for å simulere en last og "lure" pærevarslingssystemet. Det funker perfekt hele tiden! Du trenger også et par metalladaptre for å kunne feste xenonpærene til lyktehuset. Slike: http://www.ebay.com/itm/190406021881?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649. Jeg kan absolutt anbefale å montere xenon i fjernlysene dersom du har halogen i dag, det er billig og lettvint og gir et sabla bra resultat!

Det er også mulig å få plass til ballast og hele sulamitten inni lykten, men da må man demontere begge lyktene for å komme til. Det kan gjøres uten å fjerne støtfangeren først.

Videre så oppdaget jeg at det er et hav av plass under grillen nederst i støtfangeren. Det er et plastdeksel som man kan nappe ut der, og da er det plass til å montere to ekstralyskastere skjult inne i støtfangeren! Jeg hadde to stk Hella Comet FF200 liggene, allerede modifisert med 55W xenon, så dette ble montert! Meget behagelig når man kjører på mørke høstveger. Viktig å blende ned i tide med 220W xenon i fronten da, men elgen oppdages tidligere enn før!

post-75725-0-56907700-1383385785_thumb.j

post-75725-0-45545300-1383385789_thumb.j

post-75725-0-94942400-1383385793_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...