aloebiz.net Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuump! Kjører alle her med halogenlys i fjernlysa på sin E60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 halloooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sstordahl Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Bumper denne igjen, da det kanskje er noen som har installert xenon i sine fjernlys i løpet av det siste året? Noen erfaringer? Erfaringer eller ikke, jeg skal ha 55w xenon fra VVME i fjernlysene, og vil komme tilbake med rapport her når dette er på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sstordahl Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Nå har jeg montert 55W xenon i mine fjernlys. Jeg fikk feilmelding om gåen pære + blinking så måtte lodde inn en 4700uF 50V kondensator mellom + og - på ledningene til fjerlyspærene for å simulere en last og "lure" pærevarslingssystemet. Det funker perfekt hele tiden! Du trenger også et par metalladaptre for å kunne feste xenonpærene til lyktehuset. Slike: http://www.ebay.com/itm/190406021881?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649. Jeg kan absolutt anbefale å montere xenon i fjernlysene dersom du har halogen i dag, det er billig og lettvint og gir et sabla bra resultat! Det er også mulig å få plass til ballast og hele sulamitten inni lykten, men da må man demontere begge lyktene for å komme til. Det kan gjøres uten å fjerne støtfangeren først. Videre så oppdaget jeg at det er et hav av plass under grillen nederst i støtfangeren. Det er et plastdeksel som man kan nappe ut der, og da er det plass til å montere to ekstralyskastere skjult inne i støtfangeren! Jeg hadde to stk Hella Comet FF200 liggene, allerede modifisert med 55W xenon, så dette ble montert! Meget behagelig når man kjører på mørke høstveger. Viktig å blende ned i tide med 220W xenon i fronten da, men elgen oppdages tidligere enn før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Hmmm, interessant plassering av ekstra lys der du! Hvor mye bedre ble det med lys så langt nede på bilen da? Tenker på å få montert noe på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå