JarleGa Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Mista plutselig et kjørelys på 01.E46 Touringen min, Ser at pæra blinker en gang eller to når jeg slår på lyset, men forholder seg mørk ellers. Og så får jeg indikering i instrumentpanelet på att eg mangler lys... Bytta parklyset på samme sida for bare to uker siden... Er det pæra eller noe annet som er defekt? Noen erfaringer?? Det er orginal exnon det er snakk om her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 exenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VSO Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 exnon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Kan det være ballasten som er gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 eller rett å slett pæra.. kan oppføre seg sånn når de lyser sine siste timer...XENON forresten..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Eksenon! Var løs pære faktisk, så det er i orden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå