316 Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Bortsett fra at jeg synes de M6 felgene har for stort mellomrom mellom eikene og ser "dumme ut" så var bilen helt perfekt! Du har ikke tenkt på nye hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Bortsett fra at jeg synes de M6 felgene har for stort mellomrom mellom eikene og ser "dumme ut" så var bilen helt perfekt! Du har ikke tenkt på nye hjul? Vurderer om jeg skal kjøpe disse, men for se hva jeg gjør. Beyern Type Multi Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Tok en grundig vask av bilen i dag. Her er noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Æsjjjjjj.Hater den eksos stussen der.Blir kvalm med en gang jeg ser den på en 1 serie.Jeg tok den vekk veldig fort på min 1ener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Æsjjjjjj.Hater den eksos stussen der.Blir kvalm med en gang jeg ser den på en 1 serie.Jeg tok den vekk veldig fort på min 1ener Hehe har hatt bilen i litt over en uke. Planen er å få doble ender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Æsjjjjjj.Hater den eksos stussen der.Blir kvalm med en gang jeg ser den på en 1 serie.Jeg tok den vekk veldig fort på min 1ener Hyggelig kommentar.. NYDELIG bil!! 1-serie treff snart, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Ja, det burde jo vi ha gjort. Begynner jo å bli en del med 1-serie nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en diffuser uten carbon? Med utskjæring for to endestusser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 meget pen 1er du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 meget pen 1er du har! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Denne var meget pen Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Denne var meget pen Grattis med ny bil Takk for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en diffuser uten carbon? Med utskjæring for to endestusser? Også en orginal takspoiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Pen 1-serie du har! Ser du har planer om eisenmann eksos, men hva med milltek? Får kjøpt på ebay + høyres rimelig bra ut sammen med chip (for å vere diesel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en diffuser uten carbon? Med utskjæring for to endestusser?Også en orginal takspoiler? Mye magi i tusj, maskeringstape og en stikksag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå