Random Hero Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Blir det noe forskjell i utseende på de nye skiltene etter nyttår? Syns disse plastskiltene ser veldig bra ut, men satser på at de nye blir identisk? Tenker på overflate osv. Ser fint ut når de er så glatt og blanke Er helt enig med deg. Men når alu skiltene kommer tilbake så må nok alle som har hatt plast skilt skifte skilt holder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Frister faktisk å kjøpe plastskilt før de utgår. Ikke at jeg skal kjøre rundt i mange minusgrader, og hvis de sprekker så er det bare å kjøpe nye i alu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Har bytta til plastskilt på alle biler, mye enklere å holde ren, ingen som har sprukket. Synes de er mye penere enn metallskilta som jeg hadde før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Det er godt det er flere som syns det er penere med plast skilt. Lettere å holde rene som stiva sier. skulle nesten kjøpt et par til for å hatt de liggende i tilfelle de jeg har nå skulle sprukket. men det går jo ikke, må jo levere inn de gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 skulle nesten kjøpt et par til for å hatt de liggende i tilfelle de jeg har nå skulle sprukket. men det går jo ikke, må jo levere inn de gamle. Melde skiltene stjålet, så har du løst den problematikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Det beste er vel at man faktisk må BETALE for å få et nytt sett med skilt. Ved nybilkjøp betaler man kanskje 200k i avgifter på en grei mellomklassebil, samt årsavgifter og evt omreg. Så knekker skiltet pga ræva jobb fra leverandøren, og Ola Dunk sitter med skjegget i veggen Som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Det beste er vel at man faktisk må BETALE for å få et nytt sett med skilt. Ved nybilkjøp betaler man kanskje 200k i avgifter på en grei mellomklassebil, samt årsavgifter og evt omreg. Så knekker skiltet pga ræva jobb fra leverandøren, og Ola Dunk sitter med skjegget i veggen Som vanlig Hva med reklamasjonsretten? Noen her som har prøvd å klage ? Burde være 2 års garanti og 5 års reklamasjonsrett da de er ment å vare lenger enn 2 år. Erfaringer anyone?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 skulle nesten kjøpt et par til for å hatt de liggende i tilfelle de jeg har nå skulle sprukket. men det går jo ikke, må jo levere inn de gamle. Melde skiltene stjålet, så har du løst den problematikken. Om skiltene blir stjålet får man vel nytt regnr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 skulle nesten kjøpt et par til for å hatt de liggende i tilfelle de jeg har nå skulle sprukket. men det går jo ikke, må jo levere inn de gamle. Melde skiltene stjålet, så har du løst den problematikken. Om skiltene blir stjålet får man vel nytt regnr? Registrerings nr. følger bilen til sin død. Samme om du melder skiltene stjålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Man kan få nytt skiltnummer om skiltene er stjålet om man ønsker det. Det er også flere tilfeller der folk har fått nytt nummer om de har mistet skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå