kristian_ Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Hei, Jeg har tenkt til å fikse bilen min litt. Alt er originalt på den, ingenting fikset. Har en BMW 320i. Er vel 99 modell antar jeg (ihvertfall registrert sent 99?). Den er mørkeblå Jeg har en del ting jeg har tenkt til å fikse på den, men tenkte jeg skulle kanskje starte litt. Har 3.500kr. I løpet av tiden skal dette fikses: Angeleyeslykter Senking (coilover) M-tech fanger Facelift Sote ruter (bakruta, og rutene bak) Skifte bakpotte (usikker på om jeg burde kanskje bytte fra etter katalysatoren?) Noen ting jeg kanskje har glemt? hehe. Er også et par steder hvor det har blitt "blemmer" som mest sannsynlig kommer til å bli rust over tiden, men kanskje jeg fikser det når jeg skal kjøpe fanger? Tror ikke jeg får penger til å fikse alt på en gang. Kjedelig å spare til alt, hehe. Hva er det smart å starte med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 du kan kjøpe en Mtech 2 fanger av meg. er fortsatt i pappeske. ferdig grunnet, med ekstralys, fester og lister. 2500 kr.. tror det skal bli vanskelig for deg å finne en ubrukt til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Jeg ville startet med senk og angel eyes Sleng opp noen bilder av trallen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 du kan kjøpe en Mtech 2 fanger av meg. er fortsatt i pappeske. ferdig grunnet, med ekstralys, fester og lister. 2500 kr.. tror det skal bli vanskelig for deg å finne en ubrukt til den prisen Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /34632.jpg nypris er på 4982 + evt frakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Har ikke så mange bilder utenom dette, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Tror jeg ville gått for senk i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 har evt brukte senkefjører til e46(uten papirer) du kunne fått med fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Den bilen er jo kjempefin som den er, ikke ødeleg den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Jo takk, men er alltids noen ting man gjerne ville fått byttet, hehe. Driver og fikser bremsene på den nå, for de er ikke helt som de skal bak, henger litt. Når det gjelder fangeren må jeg se litt, også får jeg ta kontakt. Har ikke pengene akkurat nå, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 den er grei vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Hadde startet med å fikse den påbegynte rusten. Lite kult å ha angel eyes og mtech2 og rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Er ikke rust, og ikke synlig. Det som er dumt er at jeg er 100% avhengig av bilen, for jeg jobber 04.30 vakter ca 2 ganger i uken, men det er fint å få det fikset. Men tenkte at det kanskje er smart å evt fjerne det og få lakkert opp fanger og facelift samtidig ? Penger spart ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Senk den, så er du ferdig Spar penga dine til vedlikehold isteden hvis det er budsjettet ditt, spesielt da du er avhengig av at den går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Hvis du har 3500 kroner ville jeg spart de til noe ryker:-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå