*MrB* Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Av tingene du nevner så ville jeg gått for senkesett. Så tar du bakpotte når du får råd igjen. Resten av planene kan du bare skippe etter min mening. (Håper forøvrig at du har et vedlikeholdsbudsjett utover de 3500,-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Jaja, har det. Det er utenom lønna. Vant noe uten å satse ei krone, så venter på det, også skal selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Så hvis noen har til å kjøpe en Samsung Galaxy Tab 10.1 er det bare å si fra Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Er ikke rust, og ikke synlig. Det som er dumt er at jeg er 100% avhengig av bilen, for jeg jobber 04.30 vakter ca 2 ganger i uken, men det er fint å få det fikset. Men tenkte at det kanskje er smart å evt fjerne det og få lakkert opp fanger og facelift samtidig ? Penger spart ? Hvis lakken har begynt å blemme, så må jeg nok skuffe deg. Da er det rust under lakken garantert:) Er jo en grunn til at lakken begynner "blemme seg" Fiks det først, og evt bremser. Deretter kan du senke den litt. Synes bilen din er fin som den er jeg, ville ikke kosta på den i det lange og det breie. Ville heller spart penger så du kan holde den på veien, bytte diverse som evt ryker etterhvert. I og med du er avhengig av bilen, så ville jeg prioritert det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Hvis du har 3500 kroner ville jeg spart de til noe ryker:-) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Bobler/blemmer i lakken betyr at det ruster fra innsiden. Den verste rusta er ikke den du ser, men den du ikke ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Jeg tenkte synlig rust, hehe, sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Men noen som vet om noen bra lakkerere i Akershus området? Litt mer sånn i Ullensaker (må ikke være det). Tenkte forhøre meg om pris osv. Har fått pris på 3.5-4000kr hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Lakke hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Ved skjøten til fangeren på høyresia og over skiltet bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå