ZhilleN Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Ja da var jeg og handla meg bil den 13.11.2011. Bilen er en 318i Sedan 1995 mod, gått 231000km Påkostet 79500,- av forrige eier Full Riegerstyling som skal bort (Selges eller brennes) Fargen er Hellrot Bra for rust, men noe er det såklart Full DTM eksos fra kat og ut Ikke noe utstyrsbombe! Sitter godkjent FK supersport senkesett Har også 18" Zitofelger som skal bort, også godkjent i vognkort Profftona ruter Planer : Kjøpt [-] Ikke kjøpt [x] - Full M pakke rundt hele (Bakfanger, Sideskjørt, Frontfanger(Mangler kun Frontfanger) [-] - 97 frontplate [-] - M3 speil [-] - M ratt [x] - Felger, BBS Style 19 [-] - M girkule [-] - M mansjetter gir, og håndbrekk [-] - M sidelister (svart) - - Gule Tåkelys til M fanger [-] - Lakkering av div [x] - Liten flip på bakluke [-] - Sportsinteriør [-] - Lakkering [x] - Stickers [-] Kommer ikke på mer akkurat nå, men kommer vel mere etterhvert. Noen bilder : Høsten 2011 når jeg kjøpte bilen Våren 2012 Kommer flere bilder og updates så fort det skjer noe
ZhilleN Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Kan jo nevne at m mansjetter og speil blir satt på i morra Kommer bilder
MagnusHN Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Denne skal jeg følge med på Bra det er flere som kjører sedan
Mexos Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Stilig prosjekt. Liker 318 Sedan jeg også så
316 Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Grattis! Har du solgt 320'n? Den er jo helt herlig! Faktisk ikke så gæli den stylinga her, men den må definitivt vekk!
ZhilleN Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Takk folkens! Ja e36'n ble solgt til en i Trondheim, og denne skal bli like fin, hehe Digger sedan, morsom og kurrant bil med god plass. Etter min mening, hater jeg Rieger Seidl og den møkka der, dårlig tilpassa og fy så stygt!! Her blir det kun M i hus
fizn Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Så jo bra ut denne, godt du skal vekk med den der kebab stylinga!
Joher Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Legg felgene på bålet og! mtech, m3 felger, coilovers.... Så blir den fin fin
ZhilleN Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Les hva som skal gjøres, så skjønner du nok
Peak Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Skal følge med her, godt å se bilen bli "ryddet opp", hehe Gjør mye med bilen bare å få på mtech stylingen.
ZhilleN Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Fikk med takstativ med snowboardfeste også, tenkte jeg skulle smelle på det til våren har lyst til og stance bimmern litt
ZhilleN Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Godt og høre folkens! :)N Fikk ikke gjort så mye i dag, men kommer en dag i morra
Random Hero Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Så ut som en pen E36 dette. Har forstått at det er veldig mange her inne som vil bare ha orginal og M look på bilene sine, jeg syns det blir kjedelig igjen da alle kjører rundt med like biler. Er selv kjempe fornøyd med fram fangeren til min egen bil, som er Rieger. Syns faktiskt den er kulere enn orginal M på E39. Men bakfangerne til Rieger er kebab. Nå syns jeg også at den Rieger fronten til E36 ser veldig E39 look a like ut og, blir litt feil, men samtidig så er det heller ikke mange som har det... men smaken er også som baken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå