Øyvind L. Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Skal du ha sorte nyrer? Og når kommer bakfangeren fra lakkering?Uansett, digger den nå! Niks, vil ha dem sånn da de går igjen med felgene Veldig bra at du beholder nyrene som de er.. Du har virkelig skjønt det
ZhilleN Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Når man eier en BMW kan man ikke fjerne sjarmen ved og ha en Øyvind Ang. Fjerne haifinna og sorte nyrer, det blir nok som det er.. Svart leppe på bagasjen kommer
ZhilleN Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Haha synd det har regnet i dag, er akkurat ferdig lakkert, og kan ikke akkurat sette den på hvis det regner Skal se hva jeg for gjort i løpet av dagen
Peak Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Hehe Ja utrolig trist vær idag... Men creds for hva du har gjort med bilen, redda den
S. Gunstad Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Denne har blitt skikkelig pen!! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
ZhilleN Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Denne har blitt skikkelig pen!!Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Takk takk!
ZhilleN Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Faen...! Fikk se nå at jeg mangler brakettene som M3 fangeren skal gli inn på på sidene, skrik ut hvis noen har dette liggende!!
ZhilleN Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Jo, men det skal sitte en slags brakett på bilen som disse skal dyttes inn på, det har jo selvfølgelig ikke jeg, for han stuten som hadde bilen før meg hadde jo Riegerstyling på den, og da måtte vel disse fjernes..
Joher Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Aaa.. De har jeg, men tar vel forlang tid for deg å få de tilsendt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå