ZhilleN Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Trenger nytt blinklys på sjåførsiden..
ZhilleN Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Liten Update Har bestilt stickers nå fra http://www.ihatestickers.com, veldig bra og morsomme stickers Også kommer det en fin pakke i posten i dag Stickersname No Fat Dudes Car Will Scrape Pedo Bear Watching Fucking Classy BBS Logo Lower It. DTM As Fuck Nürburgring Shocker Sticker Dette jeg skal hente i dag :
ZhilleN Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Da var pakken ankommet! Blir full rens av interiør i morra, og må skuffe noen her, jeg MÅ ha bilen høyere hvis den skal være kjørbar, umulig og unngå skraping under bilen, må opp litt foran og litt bak, men er fortsatt lav
ZhilleN Skrevet April 13, 2012 Forfatter Skrevet April 13, 2012 Update Da var listene ankommet, ikke i den standen som jeg fikk vite men... Regner med frontfangerlistene kommer i morra Og gule pærer Også prøvde jeg wolfs chemicals Leather conditoner..
ZhilleN Skrevet April 13, 2012 Forfatter Skrevet April 13, 2012 Mangler bare og få på M bakfangern nå så begynner det og bli bra Var egentlig meninga og lakkere fangeren i løpet av uka, men har liggi rett ut med influensa og dritt... :/ Noen som vet om bra sted og foliere biler osv? Har tenkt til og foliere taket svart
ZhilleN Skrevet April 14, 2012 Forfatter Skrevet April 14, 2012 Da var lister til frontfanger ankommet
SondreLM Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Ble feit nå Myye bedre enn rieger-jalla-driten. Hehe.
Frode D Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Blitt temmelig pen denne bilen nå. Du har gjort alt riktig i mine øyne Blir perfekt når listene er montert foran og M-tech bakfanger kommer på
ZhilleN Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Blitt temmelig pen denne bilen nå. Du har gjort alt riktig i mine øyne Blir perfekt når listene er montert foran og M-tech bakfanger kommer på Takk for det Frode! Ja blir noe helt annet med mtech
ZhilleN Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 Da er endelig listene på frontfanger montert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå