ZhilleN Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Vet ikke, men fant de bare i 8" Litt synd egentlig, hadde vært tøft med skikkelig kant og 10" breie bak
SondreLM Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Vet ikke, men fant de bare i 8" Litt synd egentlig, hadde vært tøft med skikkelig kant og 10" breie bak Ikke kant, men skikkelig konkav tenker jeg vi sier! Hadde vært gromt, liker tankegangen din nå!
ZhilleN Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Ja! Bra, sikter mot og prøve noe nytt nå, ikke noe som alle andre har Planene fremover : - bytte felger til noe spesielt - yakima fairing - stickers bomb til fairing - sleppe bilen et par hakk ned - gul film på blinkers, litt usikker enda - foliere taket svart - lakkere speilkåper svart - svart leppe på bagasje - bestille flere stickers fra ihatestickers.com - lakkere opp begge bakskjermer, muligens dører på begge sider
HalvorK Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Jeg har svart leppe til bagasjelokk liggende om du er interessert
fizn Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Er nok Rotiform BLQ han mener ja, er jo dønn likt senter
ZhilleN Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Ja men er det som er fett I tillegg er det 18" så fyller det helt ut på sedan!
HalvorK Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Hvor mye skal du ha? Hundrings. Kom på treffet på vikingskipet på lørdag, så kan du få den der
norbakken Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Utrolig fin bil, altså!! Hadde gjort seg med et nytt ratt
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Rattet blir beholdt neida, skal bestille meg alcantararatt tenkte jeg, samme med girmansjett og håndbrekkpose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå