Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir bra med dekkstrekk hvis det var det du sikta til :P

Han mente nok bredere kant/leppe/bane/ringer, ikke dekkstrekk. :P

Hvor brede er felgene?

• Svar 728
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hmm, felga mine blir pulverlakkert knallgrønne i løpet av mnd.. :P

Hmm hørtes kjent ut den fargen! Hehe

Fy faen så sint jeg ble når jeg så bilen din... Hadde planlagt detta leeeenge :(

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Skrevet

pass på så det ikke blir får mye nå på bilen din nå. blir fort det med mye forksjellige blinkere og lys. hvorfor tar du ikke bytter ut felgsenterne på de felgene du har nå til de du har pulverlakert? da får du jo breiere kant på de :wink:

Skrevet
pass på så det ikke blir får mye nå på bilen din nå. blir fort det med mye forksjellige blinkere og lys. hvorfor tar du ikke bytter ut felgsenterne på de felgene du har nå til de du har pulverlakert? da får du jo breiere kant på de :wink:

Er flere skruer på rt felga enn rc hjula :P

Skrevet
Veit ikke om jeg helt er med på orange blinkers. Men er mye anna her som er riktig :)

Ser bedre ut i real life ;) var selv skeptisk til det, har tenkt til og legge på en ganske lys sotfilm over alt av lys i front så ikke det krasjer veldig med hverandre

Skrevet

Er flere skruer på rt felga enn rc hjula :P

aha trodde de hadde laget det likt jeg skjønner du ;) synd da får hadde vert tøffe med breiere kant ;)

Skrevet

Ja, hadde vært tøft med breiere kant bak, er vel 040 de heter med 8.5" bak? De er jo prikk like de jeg har, bare breiere :)

Skrevet

Aha, vet ikke hvor breie de er. men står vel på felgen hehe ;) 8,5 er jo samme jeg har på RS felgene min og det ser tøft ut det så lenge de kommer langt nok ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...