ZhilleN Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Sorry at det ikke skjer så mye om dagen, men i hvertfall så skal je lakkere litt utpå våren, blandt annet svart tak, og svarte speilkåper Skal skifte litt slitedeler i bakstilling og forstilling også, så har litt og gjøre fremover, hehe Kommer vel en update etterhvert..
ZhilleN Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Da blir detta kjøpt inn i slutten av denne måneden : - M sidelister - Mtech frontfanger - Mtech Bakfanger - Muligens BBS felger - Nye foringer i bakstilling - Nye foringer, og forstillingsdeler - Gule reflektorer i fullt lys - Lamin X - Sort - Org blinkers foran Montering av det jeg har fra før : - 97 frontplate - mtech sideskjørt - Muligens Mtechspeila - Gule spredere Ting jeg skal gjøre selv utsendemessig : - Lakkere taket svart - Lakkere h bakskjerm - Lakkere frontfanger/Bakfanger Orker ikke og begynne noe mer på bilen dette i år, nå er jo snart sesongen her også Kommer update i slutten av denne måneden
ZhilleN Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Liten Update! Skal handle nye felger på Tirsdagen, også har jeg fått tak i org. M3 bakfanger og sota blinkers foran Pics..
ZhilleN Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 GROMT!! Håper det Gleder meg til og få den ferdig nå
APedersen Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Ser den! De der felgene slår ikke feil på E36! Hva heter de egentlig?
ZhilleN Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Tror det blir veldig bra BBS RT Style 19, tror dem er ganske så sjeldne
ZhilleN Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Nå blir straks Riegerdritten rivd av, hvis noen vil ha, er det bare og hente, skal få lakkert fangerne og div om ca 1,5uke, felga setter jeg på da også, så justeres bilen nedover
APedersen Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Riv av stylinga ja og på med felger Skal du space noe?
ZhilleN Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Riv av stylinga ja og på med felger Skal du space noe? Nei, forrige eier av felga sa at jeg trengte valsing bak, og det er det, så disse kommer til og sitte akkurat innenfor hjulbuene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå