tzrkriss Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Peis på med bilder!dette blir spennende å følge med på!stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Bilder kommer Men bildene jeg tok ble ikke så bra når jeg la de over på pc`en Blir vel en grei bestilling fra koed til uka regner jeg med, får vel bestillt noe ny god plåt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tzrkriss Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Høres bra ut,blir som sagt moro å følge med! Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Liten update! Det som blir gjort med denne om dagen er at jeg skraper og pusser bort all tectylen og gjør klart til sandblåsing og oppsveising av karosseriet igjen Jeg har fått fatt i et så og si rustfritt 4 dørs karosseri som jeg skal ta gulvdeler og noe andre småting som er likt Som sagt så er det endel rust rundtomkring her, så derfor jeg velger å fjerne all tectylen, så jeg finner alt nå, når jeg først holder på. Noen som har noe anbefalinger til hva jeg burde grunne bilen med, før jeg legger på et nytt lag med tectyl? Bilder er man glad i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Gjør en bra jobb du Jeg villa ha grunna 3-4 strøk med epoxy grunnig over hele samt shitte alle sveiser, plateskjøter deretter bodyshit den som er mjuk og noen lag med ovatrololje. Som skal blandes arakanol Ville også dusje alle karosserihull med hjulromspray. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Hehe, jo takk for det er skikkelig møkkajobb å få vekk tectylen, men er jo lett mer greiere å sveise osv når alt er rent. Er det jeg tenkte å bruke, så da er jeg jo ikke helt på ville veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 hehe hva bruker for å fjerne tectylen med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Jeg begynte først med å varme opp tectylen med varmepistol og skrape vekk, men så prøvde jeg stålbørsten på drillen og varmepistol, og dette fungerer svært bra Så jeg må en tur på jernia i morgen å få kjøpt noen flere stålbørster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 åja riktig. Trur det kan gå litt fortere med ståltråskive til vinkelsliper, det funker nok bedre enn en dril du får kjøpt disse stråltråskivenede på biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Det kan nok kanskje være ja Mulig jeg prøver på det som er igjen, er kun 2 hjulbuer og litt på gulvet forann igjen nå så Får vel ta en tur på biltema å handle litt diverse greier, bilen skal jo sandblåses, så hvis jeg ikke får fjernet alt, så regner jeg med sandblåsinga fjerner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Men takker og bukker for tips mxsondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Værsegod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Du Blokko, skal ikke bare bade hele dritten i syre a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Blir så glad når jeg ser sånne prosjekter:) Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Du Blokko, skal ikke bare bade hele dritten i syre a? Joda, kunne gjort det, men da må man til oslo. Og da er det like greit å skrape Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå