Gå til innhold

Re: Bmw E30 To dørs 325I total restaurering.

Blokkis
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Liten update!

Det som blir gjort med denne om dagen er at jeg skraper og pusser bort all tectylen og gjør klart til sandblåsing og oppsveising av karosseriet igjen :)

Jeg har fått fatt i et så og si rustfritt 4 dørs karosseri som jeg skal ta gulvdeler og noe andre småting som er likt :)

Som sagt så er det endel rust rundtomkring her, så derfor jeg velger å fjerne all tectylen, så jeg finner alt nå, når jeg først holder på.

Noen som har noe anbefalinger til hva jeg burde grunne bilen med, før jeg legger på et nytt lag med tectyl?

Bilder er man glad i :D

5sjkh77b9whhjcd57fov.jpg

iv808lygzun17uah6837.jpg

rba038ct6bl84azphmrx.jpg

9cfmr2ch85aso1k9nwbg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør en bra jobb du :)

Jeg villa ha grunna 3-4 strøk med epoxy grunnig over hele samt shitte alle sveiser, plateskjøter deretter bodyshit den som er mjuk og noen lag med ovatrololje. Som skal blandes arakanol :) Ville også dusje alle karosserihull med hjulromspray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte først med å varme opp tectylen med varmepistol og skrape vekk, men så prøvde jeg stålbørsten på drillen og varmepistol, og dette fungerer svært bra :D Så jeg må en tur på jernia i morgen å få kjøpt noen flere stålbørster :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok kanskje være ja :) Mulig jeg prøver på det som er igjen, er kun 2 hjulbuer og litt på gulvet forann igjen nå så :) Får vel ta en tur på biltema å handle litt diverse greier, bilen skal jo sandblåses, så hvis jeg ikke får fjernet alt, så regner jeg med sandblåsinga fjerner det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...