Blokkis Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Blir så glad når jeg ser sånne prosjekter:)Stå på! Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Tenkte å oppdatere litt siden jeg har tilbringt helgen i verkstedet og begynt å sandblåse Jeg var heldig med været så jeg tok ut karosseriet, for å slippe å fylle hele verkstedet med sand Resultatet ble helt greit, fant fort ut at jeg har for liten tank på kompressoren, til å holde trykket oppe i sandblåsertanken, så derfor så ble det et par 5 minuttere Jeg ble nesten ferdig, gjenstår kun en hjulbue og litt småtterier her og der. Så når jeg tar den med inn i verkstedet igjen, så tenke jeg å gå over kjapt med sandpapir under hele bilen, mulig jeg sandblåser bilen på nytt igjen med en større kompressor,når jeg er ferdig med å sveise den opp. Begynte også å demontere delebilen min, for å begynne å skjære ut karosserideler, å denne ser svært rustfri og fin ut Og som dere ser på bildene mine, så har jeg jo litt å sveise på Før sandblåsing. Etter sandblåsing Bilde tatt mens jeg holdt på Et bilde av delebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Looking good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Har blitt helt stopp i prosjektet mitt om dagen, pga manglende interesse på å sveise den opp selv. Noen som veit om noen eller kunne tenke seg å hjelpe meg med å sveise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 skjer de noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 skjer de noe her? Skjer veldig lite om dagen! Jeg kunne trengt litt motivasjon for all rust, evt betalt noen for å sveise den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Snart kommer vintern, mindre å gjøre, mer tid for oss å være i Værste Blokkis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stabben Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 hei! ser jo ikkje så gale ut! hadde eg vært litt mere i nærheten skulle eg gjerne ha vært med å sveist litt for deg for morro skyld og en smule savn av min gamle e30 stå på! skjer ingenting før du finne frem verktøyet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Snart kommer vintern, mindre å gjøre, mer tid for oss å være i Værste Blokkis Jada! Vi får vel holde på utover vinteren Kjekt å ha verksted sammen med noen! hei!ser jo ikkje så gale ut! hadde eg vært litt mere i nærheten skulle eg gjerne ha vært med å sveist litt for deg for morro skyld og en smule savn av min gamle e30 stå på! skjer ingenting før du finne frem verktøyet!! Takk for det Stabben! E30 er jo en av de kuleste bilene mener jeg, og jeg vil egentlig ikke gi den opp heller Hyggelig å få tilbakemelding. Er jo bare å ta tiden til hjelp og begynne! Er jo mørketider fremover nå, så da er det jo bare å holde på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stabben Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 hei!ser jo ikkje så gale ut! hadde eg vært litt mere i nærheten skulle eg gjerne ha vært med å sveist litt for deg for morro skyld og en smule savn av min gamle e30 stå på! skjer ingenting før du finne frem verktøyet!! Takk for det Stabben! E30 er jo en av de kuleste bilene mener jeg, og jeg vil egentlig ikke gi den opp heller Hyggelig å få tilbakemelding. Er jo bare å ta tiden til hjelp og begynne! Er jo mørketider fremover nå, så da er det jo bare å holde på! eg leite fortsatt etter en ny e30, men er på jakt etter en 325cab. veit ikkje heilt ka det er, men selv om det regne som bare det her i bergen så er det den som alltid traff meg (liker jo såklart coupe`ene også) kan sende deg ett par bilder av den eg bygde tidligere så får du kanskje noe motivasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Når du har gjort så mye kan du ikke gi opp! bare å brukelitt tid så man ikkeblir helt lei. Fungerte sandblåseren bra? Kjøpt meg en slik på jula, men ikke prøvd den ennå. Hvor stor kompressor brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Når du har gjort så mye kan du ikke gi opp! bare å brukelitt tid så man ikkeblir helt lei.Fungerte sandblåseren bra? Kjøpt meg en slik på jula, men ikke prøvd den ennå. Hvor stor kompressor brukte du? Sant sant! Er vel bare å stå på Blåseren fungerte veldig bra synes jeg, men kompressoren jeg kjørte på var 150L, men den er gammel og sliten så ble ikke helt optimalt, så måtte vente på trykket skulle jobbe seg opp. På tide å invistere i en ny kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Sannheten er vel at du totalt drepte den vi hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Sannheten er vel at du totalt drepte den vi hadde Joda! Men den var jo gammel og god, og har jo blitt brukt veldig mye det siste året.. Så den begynte vel å synge på siste fra før av Mulig jeg har funnet en dyktig rustsveiser som vil hjelpe meg Krysser fingrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Får håpe på at du finner en som kan rustsveise for deg, meget god og grundig jobb du har gjort, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå