Turbo-HF Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Update 18/05 2012: Solgt! Da ankommer ny bil offisiellt på fredag, den 18de november! Bilen er diamantschwarz metallic, har manuell gear, så klart, greit med utstyr og har såvidt passert 298680 km. (I underkant av 300000 km, da.) Det er altså en 2,0i 24V non-vanos motor. [150 hk.] (Var visst ingen Vanos der likevel. ) Bekreftet i god stand fra tidligere eier og mekaniker som har prøvd og sett på bilen for meg! (Han har svært god kunnskap og kjennskap til bilen pluss vedkommende som solgte den.) Av utstyr kan jeg blant annet nevne: 18" M-Sport felger med greie sommerdekk, stålfelger med piggfrie Hakkapellita-dekk og kapsler på vinterhjul, stoffinteriør (foreløpig) sentrallås, el. takluke og speil, manuelle vindusruter bak. Forøvrig er det en ålreit radio/cd-spiller med 6 høyttalere, og i tillegg har bilen kurvelys, midtarmlener, skipose og sportsratt. Kommer optiske oppgraderinger og bilder etterhvert med flere planer! (Har forøvrig hatt 2 BMW'er tidligere, i tillegg til denne: En 1999 523iA og en 1986 325ix coupé.) Denne er min 13de bil siden 2002, altså på 10 år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Så du byttet ut E30'n med en E34 som har gått over 300 000 ja. Det skal bli spennende å se ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Så du byttet ut E30'n med en E34 som har gått over 300 000 ja. Det skal bli spennende å se ! Takk, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Er spent på bilder når bilen er overlevert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Er spent på bilder når bilen er overlevert Takk! Glemte å nevne at den har samme farge som E30 325iX'en min hadde; Diamantschwarz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Teller ned tiden til overtakelse, idag kommer bilen til meg! Og ja; Bilder kommer i ettermiddag eller kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Ja, her kommer (de etterlengtede) bildene, fort og gæli! Beklager uvasket bil, men: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Pent ratt. Og en pen originalbil. Og pene sommerfelger! Nothing more to say foreløbig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Pent ratt. Og en pen originalbil. Og pene sommerfelger! Nothing more to say foreløbig. Tusen takk, jo, du dekker vel det meste foreløpig. ikke værst for en som nærmer seg 300000 km! Mer kommer jo etterhvert, men som sagt, dette var raske bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Koser meg med bilen, til uken kommer de nye delene, og de vil bli fortløpende påmontert! Var på Sverigetur igår, og bilen drifter lett på vått føre, ja, hehe! Deilig å kjøre litt sideveis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Lyst til å selge ratt til meg? Har 2 ratt du kanskje kan ha lyst på selv Fin bil forresten, veldig lik min Skal ikke kvitte deg med interiør? Har du nedfellbare bakseter forresten? Vet du isåfall hvordan man tar de ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Lyst til å selge ratt til meg? Har 2 ratt du kanskje kan ha lyst på selv Fin bil forresten, veldig lik min Skal ikke kvitte deg med interiør? Har du nedfellbare bakseter forresten? Vet du isåfall hvordan man tar de ned? Hei, takk for hyggelig melding. Liker rattet så godt selv, så det skal jeg beholde. Takker så mye for det. Interiør får være som det er foreløpig, vet ikke helt hva det blir til enda, men.. Har skipose, skal sjekke baksetene nå, sender deg en pm etterpå, eventuelt, hvis jeg finner det ut, men kan ikke si jeg har sett det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Vasket bilen, for hånd, med svamp, og fylt bensin.. Gleder meg stort til de nye delene ankommer en av dagene nå, da skal jeg forresten også selge noe deler, mer info om det kommer i deler til salgs-tråd, når det er helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Gratulerer med godbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå