Turbo-HF Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Gratulerer med godbil. Tusen takk for det, meget fornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Gratulerer med godbil. Tusen takk for det, meget fornøyd med den! Det skjønner jeg. Kjøpte min første e34 i helga, aldri kjørt de før. Ble helt stum av hvor god kjørekomfort det er i disse Angrer ikke på valget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Gratulerer med godbil. Tusen takk for det, meget fornøyd med den! Det skjønner jeg. Kjøpte min første e34 i helga, aldri kjørt de før. Ble helt stum av hvor god kjørekomfort det er i disse Angrer ikke på valget! Nydelig handling, ja, både fremover, bakover og sideveis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Ja, litt stille på update, men det skjer mye, likevel, så vil fortløpende legge ut bilder og oppdatere hva som gjøres. Følg med, følg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Her kommer noen raske bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Nye bilder, etter lysjustering, ferdig montert og oppkoblet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Tilgang på ordentlig verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Tilgang på ordentlig verksted? Ja, vil si det! Veldig greit, på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Flere bilder, har ordnet litt "småplukk" idag, og montert ny, indre baklykt. Lar bildene snakke for seg selv, og har ikke fått vasket bilen enda, beklageligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Kjempestore bilder du har fått opp da! Men den ser bra ut, det lille jeg får sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Kjempestore bilder du har fått opp da! Men den ser bra ut, det lille jeg får sett... Takk, ja, så de ble skikkelig svære, gitt! Tusen takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Har du virkelig satt på AE?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Har du virkelig satt på AE?!? Ja, fordi jeg MISLIKER DE og gule... Smaken er heldigvis forskjellig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Tilgang på ordentlig verksted? Ja, vil si det! Veldig greit, på jobb! Er du bilmekaniker? Hvis du vil hjelpe meg med noe skruing, så hadde det vært kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Tilgang på ordentlig verksted? Ja, vil si det! Veldig greit, på jobb! Er du bilmekaniker? Hvis du vil hjelpe meg med noe skruing, så hadde det vært kult. Ikke mekaniker, nei, men litt hobbybasis. Kan gjerne hjelpe, spørs bare hva du vil ha gjort for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå