Turbo-HF Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Joda, ble et par anmerkninger på PKK'en, men ingen større og langt færre enn forventet.. Nevner at siden alle støtdemperene bør skiftes, så blir det nye, eller vurderer coilovers, og så får jeg se på litt annet. Har ikke alt klarlagt enda.. Vet bare at dette skal fikses, sånn at skiltene blir sittende på. Mer info kommer etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Tada, update fra treff idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Vil ha link til den driftfilmen du snakka på jeg ellers fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Vil ha link til den driftfilmen du snakka på jeg ellers fin bil Tusen takk, hehe.. Link er ikke enda, har ikke lagt det ut, men.. Ble bare et par små snutter som han hyggelige karen fikk tatt opp, men.. Plenty bilder, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Nye vinterhjul er hentet. Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Bilder fra dagen idag, nye deler! Originale 15" BBS felger, pluss øyelokk, carbonstickers og støtdempere, stag, fôringer, fjærer, med mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Update, har gjort masse (egentlig) iløpet av de siste dagene.. Bestilt baklukespoiler "M5-look," pluss noen smådeler. Igår ble det skiftet nye fjærer og støtdempere både foran og bak, samt ny bærearm og lenkestag. Prøvemonterte øyelokk, som jeg ikke skal ha montert på, men beholder dem, uansett. Monterte også fjærben- / tårnstaget. Skal si bilen straks ble vesentlig stivere og bedre, men noe høyere.. (ix-look. ) Mandag kommer de "nye" 15" originale BBS-felgene på.. Har prøvemontert et hjul og ble veldig fornøyd. Blir mye finere vinterhjul nå, pluss at jeg har fått tak i en strøken 18" sommerfelg, som jeg manglet! Her kommer noen raske bilder! (Beklager at jeg ikke vasket den, ble såpass sent igår.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Litt mer fikset, og nye felger på plass! Deilige 15" BBS vinterhjul! Denne kom også idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Håndbrekk fixes, og imorgen kommer baklukeleppe på! Små ting som gjør stor forskjell! "First Price"-prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 EU-ok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Lar bildet tale for seg, men man ser vel at spoileren er på.. Mer marktrykk og downforce må man jo ha! Ellers, suverent morsomt føre om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 du må bare få senka den litt, skal vell ikke kjøre rally? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 du må bare få senka den litt, skal vell ikke kjøre rally? Litt vinterhøyde må man ha! Ix-look for vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 http://www.blocket.se/trelleborg/Diffad_bakaxelklump_till_Bmw_E34_38204930.htm?ca=11&w=3 Hadde vært gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå