Tandee34 Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 E34 e kongebil! skal følge med på dette ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 E34 e kongebil! skal følge med på dette ^^ Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Kul bil! Må ikke bli overengasjert på vinterføre nå da:p hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Kul bil!Må ikke bli overengasjert på vinterføre nå da:p hehe Haha, tusen takk, jobber jevnlig med den! Neida, klarer oss fint på tvers, vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Har forresten bestilt noen smådeler, til småpenger, hehe.. Det ene er en lakkstift, og det andre er ///M-logo til gearkulen. Kule detaljer gjør mye, store så vel som små. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 ebay? masse kjekke ting der! bruker bilen masse gasoline på mila? synst min brukte så masse, men en kompis sin bruker ikke så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 ebay? masse kjekke ting der!bruker bilen masse gasoline på mila? synst min brukte så masse, men en kompis sin bruker ikke så mye.. Takk, hehe, nei, Bilia, faktisk, og bruker også Schmiedmann, GS og Koed en del. (Pluss bilvrak, til noe.) Er ikke såp ille, med "ECO"-drifting. Blir bedre med nytt instrumentpanel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Min brukte over 1,4 på mila, blandet kjøring, skiftet luftfilter, 1,1 med en del sladding og litt langkjøring. Kjører nesten bare bykjøring, så synes det er greit Tenkte å bytte plugger også, kjøpte jo nye, men vet ikke om jeg gidder før de må byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Ja schmiedmann og ebay det går i her Ja synst og huske min brukte endel, men var vel kansje ikkje så unormalt mye da? Har ikke hatt den som bruksbil på nesten 2 år, hehe! Men er helt klart verdt bensinpenga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Ja schmiedmann og ebay det går i her Ja synst og huske min brukte endel, men var vel kansje ikkje så unormalt mye da? Har ikke hatt den som bruksbil på nesten 2 år, hehe! Men er helt klart verdt bensinpenga! Helt klart! Til helgen, lørdag, blir det Gardermoen Raceway! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Min brukte over 1,4 på mila, blandet kjøring, skiftet luftfilter, 1,1 med en del sladding og litt langkjøring. Kjører nesten bare bykjøring, så synes det er greit Tenkte å bytte plugger også, kjøpte jo nye, men vet ikke om jeg gidder før de må byttes Eco-drift, prøver jeg på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Idag er det også gjort litt, i tillegg til å fylle spylervæske... Har montert kåpen til rattdekslet, koblet til det høyre el.speilet, pluss "overhalt" instrumenthuset, byttet noen lyspærer på instrumentet og skiftet ut "lokket" til gearkulen: ///M5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Bilen er klar for lørdag, skal bare "vaskes og shines" litt og få på noe mer bensin på tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Da drar man snart avgårde på treff @ Gardermoen Raceway.. Gleder meg / oss, bilen og kompiser er klare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Bilder fra Gardermoen idag! Takk til Bjørn og Glenno! Alt gikk bra, og bilen er helt uskadd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå