Gå til innhold

Solgt!: Turbo-HF's 1992 BMW 520i 24V E34 Limousine

Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var et lite uhell ja... Sjaføren kom heldigvis uskadet fra det. Han kommer tilbake til det her i morgen.

Takk, Robin.

Utrolig hva et bittelite øyeblikks uoppmerksomhet forårsaker, når man er ukonsentrert og har for mye å bekymre seg over. Spent på taksten, egentlig.. Årsaken ble "lukeparkering" i midtrabatt, av alle ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gikk i stykker, kræsjet du noen andre, bilder, hvordan skjedde det osv? Fortell da.. :)

Synd å høre

Har jo forsåvidt allerede skrevet det.. Nei, bare min egen bil. Trenger nok noen nye deler i front og understell, pluss vask, rubbing og lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et lite uhell ja... Sjaføren kom heldigvis uskadet fra det. Han kommer tilbake til det her i morgen.

Takk, Robin.

Utrolig hva et bittelite øyeblikks uoppmerksomhet forårsaker, når man er ukonsentrert og har for mye å bekymre seg over. Spent på taksten, egentlig.. Årsaken ble "lukeparkering" i midtrabatt, av alle ting.

Vet det, jeg var jo uoppmerksom jeg, og klarte å vrake min 520 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde av skaden?? trist når sann skjer.. Knaska min i autovernet 3 ganger for noken år siden, pga en søppelbil:p

Huffda.. Jo, har bilder, men vet ikke om jeg vil publisere dem.. :S Ser etter og bestiller deler nå, og trenger ny, komplett bunnpanne, diverse eksos og understellsdeler, pluss komplett grill og støtfanger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffhuff:p

Jaja, bra det ikke er reint lite av desse delene da:p

Sant, er ikke frontdelene jeg er bekymret for, mer understellet med radiator, motor, bunnpanne, drivaksel, mellomaksel, differensial og bensintank.. Får vente og se til imorgen, får avklart mye da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, kom nettopp tilbake etter å ha skaffet "nye" deler! :) Takk til min far og hans Passat stv. for frakt, og hyggelig selger for deler til en fin pris! :D

Her er noen raske bilder av delene, tatt med min Samsung Galaxy SII!:

20120226_145428.jpg

20120226_145453.jpg

20120226_145539.jpg

Veldig fornøyd, og likte fargen på den mørkeblå frontfangeren, (med bjelke / forsterkning,) men må nok lakkes, den også, gitt! ;)

Ser frem til å få skikk på denne, også, og hvis Vanos-motoren min går adundas, så får jeg finne meg en ny, bare! ;):D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...