Xroban Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Det var et lite uhell ja... Sjaføren kom heldigvis uskadet fra det. Han kommer tilbake til det her i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Kræsj? Ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Det var et lite uhell ja... Sjaføren kom heldigvis uskadet fra det. Han kommer tilbake til det her i morgen. Takk, Robin. Utrolig hva et bittelite øyeblikks uoppmerksomhet forårsaker, når man er ukonsentrert og har for mye å bekymre seg over. Spent på taksten, egentlig.. Årsaken ble "lukeparkering" i midtrabatt, av alle ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Hva gikk i stykker, kræsjet du noen andre, bilder, hvordan skjedde det osv? Fortell da.. Synd å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Hva gikk i stykker, kræsjet du noen andre, bilder, hvordan skjedde det osv? Fortell da.. Synd å høre Har jo forsåvidt allerede skrevet det.. Nei, bare min egen bil. Trenger nok noen nye deler i front og understell, pluss vask, rubbing og lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xroban Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Det var et lite uhell ja... Sjaføren kom heldigvis uskadet fra det. Han kommer tilbake til det her i morgen. Takk, Robin. Utrolig hva et bittelite øyeblikks uoppmerksomhet forårsaker, når man er ukonsentrert og har for mye å bekymre seg over. Spent på taksten, egentlig.. Årsaken ble "lukeparkering" i midtrabatt, av alle ting. Vet det, jeg var jo uoppmerksom jeg, og klarte å vrake min 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 bilde av skaden?? trist når sann skjer.. Knaska min i autovernet 3 ganger for noken år siden, pga en søppelbil:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 bilde av skaden?? trist når sann skjer.. Knaska min i autovernet 3 ganger for noken år siden, pga en søppelbil:p Huffda.. Jo, har bilder, men vet ikke om jeg vil publisere dem.. :S Ser etter og bestiller deler nå, og trenger ny, komplett bunnpanne, diverse eksos og understellsdeler, pluss komplett grill og støtfanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Bilder! Får se hva takstmann sier på mandag... Spent når hele bilen blir gjennomgått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Har begynt å finne / handle inn deler, så håper å få den tilbake på veien igjen snarest mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xroban Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Huff, det der så ikke bra ut...:/ Jeg håper at det ordner seg med deler, for du må få denne bilen på veien igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Huff, det der så ikke bra ut...:/ Jeg håper at det ordner seg med deler, for du må få denne bilen på veien igjen! Jeg vil og jeg skal, Robin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 huffhuff:p Jaja, bra det ikke er reint lite av desse delene da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 huffhuff:pJaja, bra det ikke er reint lite av desse delene da:p Sant, er ikke frontdelene jeg er bekymret for, mer understellet med radiator, motor, bunnpanne, drivaksel, mellomaksel, differensial og bensintank.. Får vente og se til imorgen, får avklart mye da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Sånn, kom nettopp tilbake etter å ha skaffet "nye" deler! Takk til min far og hans Passat stv. for frakt, og hyggelig selger for deler til en fin pris! Her er noen raske bilder av delene, tatt med min Samsung Galaxy SII!: Veldig fornøyd, og likte fargen på den mørkeblå frontfangeren, (med bjelke / forsterkning,) men må nok lakkes, den også, gitt! Ser frem til å få skikk på denne, også, og hvis Vanos-motoren min går adundas, så får jeg finne meg en ny, bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå