Turbo-HF Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Idag kommer totaloversikten og gjennomgangen / vurdering av bilen, så veldig spent på taksten idag.. Mer info kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Her er bildene fra dagens gjennomgang av bilen, og jeg er mildt sagt utrolig lettet! Får delene rimelig, til og med pent brukt, i god stand! Snart på veien igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Er på samme nivå som da morty tok bunnpanna si det der.. Fått tak i bunnpanne, oljepumpe og pick-up? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Er på samme nivå som da morty tok bunnpanna si det der.. Fått tak i bunnpanne, oljepumpe og pick-up? Får det iløpet av de nærmeste dagene, sannsynligvis imorgen?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Flott det ordner seg, skal dra å hente en M50B20 motor nå snart så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Flott det ordner seg, skal dra å hente en M50B20 motor nå snart så Ja, takk.. Den fra Nesodden, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Ny bunnpanne, oljepumpe, sil, bolter, tappeplugg og tilbehør er hentet, monteres imorgen, og gleder meg til oppstart av motor igjen, med ny olje, pakninger etc, blir spennende å se / høre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Ny pakning til den "nye", brukte bunnpannen er bestilt idag, som aller siste del, og idag fikk jeg hentet instruksjonsbok til bilen, noe jeg manglet. (Svensk språk, kom fra Tyskland. Takk til Bilia! ) Imorgen begynner bilen å "settes sammen" igjen, håper den blir helt ferdig og klar til lørdag 10. mars på Gardermoen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Du rekker det på 1 kveld. Trenger ikke heise eller senke travers for å bytte bunnpanna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Kjekt med kolleger, også må jo bilen få på ny fanger, rettes og lakkes, også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Tror og håper bilen endelig blir påbegynt nå! Har gått én uke, allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Slenger ut noen bilder av gamlebilen, min '99-modell 523iA: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Ja, da var reperasjonen igang, endelig, men med min flax så hadde jeg anskaffet feil bunnpanne, som var speilvendt / motsatt av den jeg egentlig skal ha, så må bytte den.. D'oh! Men gir meg ikke, ny leteaksjon, og opprettingen får jo iallfall blitt iverksatt, om den ikke er kjørbar enda.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Sånn, stor takk til Azeton her på forumet, for meget hyggelig handel og levert "ny" motor på min jobb! Her kommer bilder av hvordan det går med bilen min, nå har jeg endelig fått de riktige delene som jeg trenger! (Omsider, har jo gått 14 dager uten bil nå, nesten.) Motorbildene kommer senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Her er da motoren som donerer nye deler til meg, og som i følge selger har gått rundt 131.000 km. Ser hel og grei ut, iallfall det jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå