gnilb Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 B25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 B25? Skal være M50B20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Noen flere bilder, opprettingsarbeidet vil fortsette å pågå fra mandag av, og forhåpentligvis blir bilen "friskmeldt", fullstendig reparert, fin og kjørbar igjen.. Savner'n fælt nå, mens jeg drømmer om F10 / F11, som definitivt blir min neste bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Sånn, da går det merkbart fremover. Delene skal nå leveres inn til lakk og montering, pluss at ny pakning og selve silen, oljepumpen og bunnpannen er festet.. Gleder meg til påfyll av olje og oppstart av motoren. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Bilder fra idag, nå nærmer bilen seg ferdig igjen, med unntak av noen små detaljer, og festebraketter. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Går stadig fremover her, siste delen til støtfangerfestet ble hentet idag, og bilen blir helt ferdig til neste uke. Endelig, tar tid, men er verdt ventingen. Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Første gang jeg ser bildene nå. Utrolig kjedelig, men nå er det jo snart bil igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Første gang jeg ser bildene nå. Utrolig kjedelig, men nå er det jo snart bil igjen! Takk, Mads.. Jo, heldigvis.. Tar tid, men sparer også penger på ventetid.. Travelt på både verksted og lakkering på jobben.. Men endelig, blir fint ser det ut til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Blir ferdig til uken, senest tirsdag, etter planen! Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Du trenger virkelig en shinings av det motorrommet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Du trenger virkelig en shinings av det motorrommet der. Ja, vet.. Men ikke prioritert motorvask akkurat nå, nei... Det kommer, det kommer.. Både vask og rustfjerning. Men dette er en 20 år gammel bruksbil.. Venter på F10 / F11! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Manglet visst enda en viktig del som må byttes ut, i tillegg til at jeg rett og slett bestilte meg nye lykter, da noen av brakettene på dem var blitt hardere skadet enn først antatt, så bilen blir ikke ferdig før neste uke, på grunn av bestilling og leveringstid på disse delene. Tror derfor ikke jeg får kommet meg til Schmiedmann imorgen, dessverre.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Går stadig fremmover, men dessverre ikke helt klar før neste uke, dermed fremdeles ikke treff imorgen, @ Schmiedmann, for min del, dessverre.. Iallfall kommer jeg ikke med 5'er.. :S Bilder: Disse to er tatt med effekten "cartoon"-kamera: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Gode nyheter: Stiller på BMW-kvelden @ Schmiedmann likevel, med en X3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Nå skal de nye lyktene hentes på posten, endelig, og så gjenstår bare montering av det siste før bilen er tilbake på veiene igjen, rett etter helgen.. Gleder meg stort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå