Gå til innhold

Klistremerker i bakruta

Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er så mange teite klistremerker å få! Sånn som "Barn i bilen"! Hva så? Skal du ha særbehandlig bare fordi du har unger i bilen, la ungene være hjemme!!

Bruk den klumpen du har på toppen av ryggraden, så skjønner du nok at de som har det, har det for en grunn.

Mange idioter på veiene, og greit å kanske informere om at det ER barn i bilen, sånn at trafikanter bak kan holde LITT avstand.

Get it?

Erebus: Du har jo alltids klassikeren "No fat chicks, car WILL scrape", om du har en lav bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mange teite klistremerker å få! Sånn som "Barn i bilen"! Hva så? Skal du ha særbehandlig bare fordi du har unger i bilen, la ungene være hjemme!!

Bruk den klumpen du har på toppen av ryggraden, så skjønner du nok at de som har det, har det for en grunn.

Mange idioter på veiene, og greit å kanske informere om at det ER barn i bilen, sånn at trafikanter bak kan holde LITT avstand.

Get it?

Ikke alltid så enkelt det! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser det som " Våre unger er så sykt spesielle og verdifulle - vær forsiktig rundt vår bil ". Det er en form som egoisme jeg ikke synes noe om, hva med alle ungene i biler uten klistremerker?

Så - helt enig med fredrik 90 :)

Ja dere inngår nok i samme kategori :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser det som " Våre unger er så sykt spesielle og verdifulle - vær forsiktig rundt vår bil ". Det er en form som egoisme jeg ikke synes noe om, hva med alle ungene i biler uten klistremerker?

Så - helt enig med fredrik 90 :)

Kan det være at vi her ser det første tilfellet i verden som tolker omsorg for sitt avkom som egoisme!? #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...