Dirty Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Ass or gas - No one rides for free! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 "Eyes don't leave fingerprints" hadde jeg på M3en før. På bruks honken har jeg "My REAL car is a S50 E30M3!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Er så mange teite klistremerker å få! Sånn som "Barn i bilen"! Hva så? Skal du ha særbehandlig bare fordi du har unger i bilen, la ungene være hjemme!! Bruk den klumpen du har på toppen av ryggraden, så skjønner du nok at de som har det, har det for en grunn. Mange idioter på veiene, og greit å kanske informere om at det ER barn i bilen, sånn at trafikanter bak kan holde LITT avstand. Get it? Erebus: Du har jo alltids klassikeren "No fat chicks, car WILL scrape", om du har en lav bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Noen som vet om stancestickers pakke med klistremerker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Min bil, ikke bankens som din:P. No fat passengers allowed, Car will scarpe ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Er så mange teite klistremerker å få! Sånn som "Barn i bilen"! Hva så? Skal du ha særbehandlig bare fordi du har unger i bilen, la ungene være hjemme!! Bruk den klumpen du har på toppen av ryggraden, så skjønner du nok at de som har det, har det for en grunn. Mange idioter på veiene, og greit å kanske informere om at det ER barn i bilen, sånn at trafikanter bak kan holde LITT avstand. Get it? Ikke alltid så enkelt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Jeg leser det som " Våre unger er så sykt spesielle og verdifulle - vær forsiktig rundt vår bil ". Det er en form som egoisme jeg ikke synes noe om, hva med alle ungene i biler uten klistremerker? Så - helt enig med fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Jeg leser det som " Våre unger er så sykt spesielle og verdifulle - vær forsiktig rundt vår bil ". Det er en form som egoisme jeg ikke synes noe om, hva med alle ungene i biler uten klistremerker?Så - helt enig med fredrik 90 Ja dere inngår nok i samme kategori Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Vi gjør nok det kaptein capslock Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Gi rattet et dunk om du vil gi meg et runk, ikke sett det før, men får laget hva man vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Så denne skriften opp-ned på en 911 på Rudskogen for noen år siden : "If you can read this, please flip me over" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 "Watch out for the idiot behind me!" "CAUTION! I drive like you do! " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Jeg leser det som " Våre unger er så sykt spesielle og verdifulle - vær forsiktig rundt vår bil ". Det er en form som egoisme jeg ikke synes noe om, hva med alle ungene i biler uten klistremerker?Så - helt enig med fredrik 90 Kan det være at vi her ser det første tilfellet i verden som tolker omsorg for sitt avkom som egoisme!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå