daigzen Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Klistemerket eg satt på golfen til dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Lagd nytt til opelen T. Thøgersen skrev:joachim sørlie skrev: ....... men det finnes jo et hav av muligheter hvis man absolutt vil ha noe der bak Det sa brura og. :lol: Blir med på den, kunne ikke passa bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 "Handwash only!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 har en hello kitty der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Jeg hadde dette i bakruten på den første E36en jeg hadde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 kanskje posta før men http://stickernerd.com/ har masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 jeg har i bakruta på Alpina`n... også det her nederst i frontruta på venstre side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Denne er jo litt gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Så en Audi a1 utenfor gsbildeler i oslo med mange fete stickers i går, blant annet sånne "ikke maskinvask"-symboler, "strykefritt"-symboler og "handwash only"-symbol! Så veldig fett ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Detta er den kuleste bilen jeg har sett hittil når det er Rat look og Stickerbombing! http://justblazemedia.blogspot.no/2010/ ... ifter.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 men det finnes jo et hav av muligheter hvis man absolutt vil ha noe der bak Vet det ble sakt noe lignende. Men klarer ikke å dy meg og må bare si thats what she said Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 haha, off.. den kom nok litt feil ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Er så mange teite klistremerker å få! Sånn som "Barn i bilen"! Hva så? Skal du ha særbehandlig bare fordi du har unger i bilen, la ungene være hjemme!! Hadde "Barn i bilen" merke med pedobear under. Mange som dro på smilebandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Er så mange teite klistremerker å få! Sånn som "Barn i bilen"! Hva så? Skal du ha særbehandlig bare fordi du har unger i bilen, la ungene være hjemme!! Hadde "Barn i bilen" merke med pedobear under. Mange som dro på smilebandet har et rent pedobear klistremerke liggenes... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Jeg har en 2 dørs E30 som jeg tenkte skulle bli noe alla Rat look / Stickerbombing utseende på. Så jeg prøvde meg litt nå i kveld Begynte først med et tank lokk Løint da man aldri har gjort det før Men da er det bare å klemme på Ferdig Jeg ble selv fornøyd, og det er jo det viktigste!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå