joachim sørlie Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 det ble faktisk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Tusen takk! Jeg har tatt et panser også. Gi meg noen minutter, så skal jeg dele litt fler bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Tusen takk! Jeg har tatt et panser også. Gi meg noen minutter, så skal jeg dele litt fler bilder tøøøøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Dette er et panser jeg fikk med den M3 bredda E30`n jeg kjørte i vinter. Jeg holdt på å selge det, men tenkte jeg heller kunne leke litt med det. Og dèt angrer jeg ikke på nå Tredde først på panser bh Her er noe av det jeg har / har brukt ( bøker, klistremerker og hefter ) Pirk arbeid, da jeg har prøvd å følge linjene til panseret Kreativt da! Begynte oppe Også ferdig resultat! Dårlig effekt på bilde da de er tatt av fattig telefon Viser bare den øverste delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Er så mange teite klistremerker å få! Sånn som "Barn i bilen"! Hva så? Skal du ha særbehandlig bare fordi du har unger i bilen, la ungene være hjemme!! Hadde "Barn i bilen" merke med pedobear under. Mange som dro på smilebandet har et rent pedobear klistremerke liggenes... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Kjør innom biltema og handle skilt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 on my way! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Guttunge bak rattet må jo passe deg Erebus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Artig meg litt stickers, si ifra om du vi han noen gode priser på sheets;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Artig meg litt stickers, si ifra om du vi han noen gode priser på sheets;) jeg meget keen på slike sheets Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Har/hadde mange på 523'n, men hadde de i svart på sota rute da, for å få litt cleanere look "Your babe loves my stance" "Low hurts" "You like this" "iScrape" på diffusern Og en hel haug med andre jeg ikke husker Civicen fikk også en dose stickers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Må nesten dele denne også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Artig meg litt stickers, si ifra om du vi han noen gode priser på sheets;) jeg meget keen på slike sheets Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Mye eller? skal finner frem noen bilder av mønster når jeg kommer hjem. 0,5m, 1m eller 1,5m bedde x ønsket lengde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 www.ihatestickers.com er det mye snacks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Artig meg litt stickers, si ifra om du vi han noen gode priser på sheets;) jeg meget keen på slike sheets Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Mye eller? skal finner frem noen bilder av mønster når jeg kommer hjem. 0,5m, 1m eller 1,5m bedde x ønsket lengde. har du bilde av de stikersane ? er det helt tilfeldig eller er det går det samme i hver meter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 viewtopic.php?f=15&t=243003&p=2591292#p2591292 Bilder av noen på den linken der. Mønsteret kommer omigjen, du ser det på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå