Markus E30 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Skal ha på dette veit bare ikke hvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Har du sett drifte bilen som har den dekoren der på seg? Den er rimelig saftig! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Nope så bare en e34 525tds med raktrør på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Hva med et klistremerke der det står "Honk if you`r homo" veldig sjelden noen tuter bak deg da gitt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=15&t=243003&p=2591292#p2591292Bilder av noen på den linken der. Mønsteret kommer omigjen, du ser det på bildene. jeg har ikke de nødvendige rettighetene.... merkelig klistremerke må jeg si ... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Hva med et klistremerke der det står "Honk if you`r homo" veldig sjelden noen tuter bak deg da gitt hehe Hvis man vil ha litt mere respons så ville jeg byttet ut "homo" med "horny" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Må nesten dele denne også: Hvis det er eieren selv som satt på det merke så kan han/hun neppe ha prøvd mange biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Jeg og StianB hadde begge E30 Mtech 2 biler for noen år siden med "Ulla garn og broderi racing" i bakrutene Beste garn-sjappa i Drammen by Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborg Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 "No free rides - Gas or Ass" http://viewitem.eim.ebay.no/BMW-NO-FREE ... 22422/item Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 her er det en del klistremerker! god service og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Ingenting slår en kamerat som hadde "I CANT SEE SHIT" på frontruta, altså det dekket nederste halvdel av frontruta hans:P såklart kun for gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 "Gas, Grass or Ass, nobody rides for free." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå